3 Φεβ 2017

Επιχειρούν με το θράσος της εξουσίας να αλλάξουν τον εθνικό, πολιτισμικό, θεολογικό και γενετήσιο προσανατολισμό των μαθητών στα σχολεία της χώρας

Αποτέλεσμα εικόνας για έμφυλα στερεότυπα στα σχολεία
ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ;
Ο Ελληνικός λαός με την ψήφο του ανάθεσε την εξουσία σε μια αριστερή κυβέρνηση δύο φορές τα τελευταία χρόνια με την εντολή της διορθώσεως των οικονομικών δεικτών κυρίως και της αλλαγής ενός φαυλεπίφαυλου παρελθόντος και αμαρτωλού καθεστώτος, ψευδολογίας, ευνοιοκρατίας, οικογενειοκρατίας, διαφθοράς και ρουσφετολογίας.

Ασφαλώς και παραξενεύτηκε βεβαίως από την πολιτική ορκωμοσία και τη εμφανή διαφορά στάσης ζωής πέρα από τα καθιερωμένα πολλών νέων μελών της εκτελεστικής εξουσίας, αλλά είπε μέσα του να κάνει υπομονή, μήπως και το εξαγγελμένο πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης υλοποιηθεί και επέλθει κάθαρση στον πολιτικό βίο της χώρας και ανασάνουν οι φτωχοί.
Οι Έλληνες ψηφοφόροι διά των προσφάτων εκλογών και του δημοψηφίσματος θέλησαν με την ψήφο τους να βγάλουν κυρίως την πατρίδα μας από τη μέγγενη του σάπιου πολιτικού συστήματος και να την ελευθερώσουν από τον ευρωπαϊκό ζυγό του σκληρού νομίσματος και των απαράδεκτων απαιτήσεων των δανειστών και των ευρωπαϊκών οδηγιών, που έμπαιναν μέσα στα σπίτια και στις ψυχές των συνελλήνων. Ήθελε να κάνει την επανάστασή του ξανά στις μέρες μας.
Ο ελληνικός λαός λοιπόν πιστός στην οικογένεια, στην πατρίδα και στο ορθόδοξο θρήσκευμά του δεν έδωσε εντολή στην πρώτη φορά αριστερά να του αλλάξει τα φώτα και του αποδομήσει το ελληνορθόδοξο σύστημα αξιών. Δηλ. να του αλλοιώσει τη δομή της οικογενείας και τα θέσμια γύρω από το γάμο, να τον αποκόψει από τη Μητέρα Εκκλησία και να του καταστρέψει την ιστορία, την παράδοση και την ελληνορθόδοξη παιδεία.
Μπορεί ο Πρωθυπουργός να έχει μια διαφορετική άποψη για την οικογένεια, μπορεί να δηλώνει άθεος και να βλέπει τον Πανάγιο Τάφο του Κυρίου μας στατικά και μηχανικά… Μπορεί ο Υπουργός Παιδείας να είναι μαρξιστής και υλιστής και να μη δέχεται τον ρόλο της πίστεως και της Εκκλησίας στη ζωή των Ελλήνων…κλπ… Δικαίωμά τους αυτά ασφαλώς… Έτσι έμαθαν, έτσι μεγάλωσαν… Οι άνθρωποι έρχονται και παρέρχονται… Κανένας δεν είναι κορακοζώητος. Δημοκρατία έχουμε… Θάρθουν και οι επόμενες εκλογές… Μακάρι να φωτιστούν οι άνθρωποι και να μετανοήσουν.
Αυτό όμως απέχει πολύ από την άχαρη προσπάθεια που επιχειρούν τώρα με το θράσος της εξουσίας τους να αλλάξουν τον εθνικό, πολιτισμικό, θεολογικό και γενετήσιο προσανατολισμό των μαθητών στα σχολεία της χώρας, ιδίως στην ευαίσθητη ηλικία του Γυμνασίου. Δηλαδή να αλλάξουν τη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών, το μάθημα των θρησκευτικών, να εξοβελίσουν την παρουσία των κληρικών και των ιερών συμβόλων από τις σχολικές αίθουσες, να αφελληνίσουν το σχολείο και να εξωραϊσουν την ιστορία κάνοντάς την αναίμακτη και λουλουδάτη.
Από που πηγάζει αυτό το θράσος και η ορμή τους. Είναι η αλαζονεία της εξουσίας, οι αριστερές τους καταβολές ή κάποια μυστική πηγή εντολών και κονδυλίων, η οποία έχει στοχοποιήσει την παραδοσιακή Ελλάδα και θέλει να ελαχιστοποιήσει τον ρόλο της Ορθόδοξης Εκκλησίας στη σύγχρονη εποχή κατά το σχέδιο του Κίσσιγκερ;
Εάν μάλιστα είναι αληθινό το δημοσιευμένο τη φετινή χρονιά ότι η Μεγάλη Σύνοδος της Κρήτης ήταν απαίτηση εξωθεσμικών παραγόντων και υπηρεσιών του εξωτερικού, καθόλου απίθανο και οι άνθρωποι της κυβέρνησης να κατευθύνονται έξωθεν. Δυστυχώς αντί να κάνουν μεταρρυθμίσεις στα οικονομικά δρώμενα εισέρχονται τελείως αναρμόδια σε χώρους που ανήκουν στον κυρίαρχο λαό και όχι σε μια δράκα υπουργών.
Οι κύριοι αυτοί ξεχνούν κάτι. Ξεχνούν ότι την παιδεία μας, όπως και όλη την πατρίδα μας, την πήραμε από τους μάρτυρες και ήρωες της φυλής μας, από τους αιώνες και τους αγώνες τους, από την κλεφτουριά και τα κρυφά σχολειά, από τις Εθνοσυνελεύσεις και τους Συνεταιρισμούς της Τουρκοκρατίας, από τον Πατροκοσμά και τον Καποδίστρια και τη χρωστάμε στις επόμενες γενεές. Η πατρίδα και η θρησκεία, ο θεσμός της οικογένειας και η διαδικασία της Εκπαίδευσης δεν είναι αμπελοχώραφα του πατέρα τους, για να κάνουν ό,τι θέλουν ούτε είναι πεδίον της κομματικής τους κοπτορραπτικής για να επιβεβαιώσουν τις πολιτικές τους ιδεοληψίες.
Εξάλλου είναι πολύ χαρακτηριστικός ο λόγος του Πατροκοσμά, του Μεγάλου Διδασκάλου του Γένους, ο οποίος ήταν από μόνος του Υπουργός Παιδείας και Εκπαιδευτικός μεταρρυθμιστής. Αυτός ο άγιος λοιπόν στην προσπάθειά του να εξημερώσει το εξαγριωμένο από τη δουλεία και την αμάθεια γένος των Ελλήνων απευθυνόταν στους γονείς και κηδεμόνες και αυτούς πρωτίστως καλούσε να δραστηροποιηθούν για να φτιάξουν σχολείο, να βάλουν δάσκαλο για να μαθαίνουν τα παιδιά τους την ελληνική γλώσσα και με αυτήν το Ευαγγέλιο, την Εκκλησία και την Παράδοση.
Με ποιό δικαίωμα οι τωρινοί θλιβεροί εξουσιαστές – αλλά και οι προηγούμενοι μέχρι ένα σημείο – προχωρούν με βέβηλα πόδια και βηματίζουν ετσιθελικά στον ιερό χώρο της γονικής μέριμνας; Καθ΄ ύλην αρμόδιοι είναι οι γονείς, οι ανάδοχοι και οι πνευματικοί των παιδιών και με ανάθεση συγκεκριμένου έργου οι δάσκαλοι και οι καθηγητές έρχονται μετά με έξοδα των σπιτιών, συμπληρώνοντας την αδυναμία και ανεπάρκεια των γονέων, να χτίσουν πάνω στα θεμέλια της αρχικής οικογενειακής πίστεως και όχι να γκρεμίσουν στο σχολείο, λές και είναι χωράφι τους και μπορούν να δρούν ανεξέλεγκτα, ερήμην της οικογενείας, ό,τι έχει χτίσει τα πρώτα χρόνια η οικογένεια και η Εκκλησία στις ψυχές των παιδιών.
Με ποιό δικαίωμα; Μήπως νομίζουν ότι βρίσκονται “εις τύπον και τόπον” της αντιεκκλησιαστικής Γαλλικής Επαναστάσεως ή της άθεης Σοβιετικής κρατικής μηχανής και μπορούν να αλλάζουν την πίστη των μαθητών σαν να είναι κτήμα τους και να ανατρέπουν όχι μόνο το δόγμα, αλλά και το ήθος της χριστιανικής ζωής σε ανήλικα παιδιά;
Μήπως νομίζουν ότι έχουν το δικαίωμα τέτοιων ρυθμίσεων και επεμβάσεων επειδή έχουν μια καρέκλα κι ένα στυλό και υπογράφουν; Εντολοδόχοι είναι ένός λαού που έχει κάνει από πολύ παλιά τις επιλογές του, τις ορθόδοξες και ελληνικές, και αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάνε ποτέ.
Κινδυνεύουν οι άνθρωποι αυτοί να βρεθούν εκτός ιστορίας και κοινωνίας, στο περιθώριο της ζωής, αν νομίζουν ότι πέθανε ο Θεός της Ελλάδος και σβήσαν οι προσευχές της Ορθοδοξίας; Η Αγία Γραφή, την οποία αγνοούν, το λέγει καθαρά: “σε μια μέρα ξεμπερδεύον οι άρχοντες”. Οπως και το άλλο”, από τον 36ο Ψαλμό του προφητάνακτα Δαβίδ: “9 οἱ πονηρευόμενοι ἐξολοθρευθήσονται, οἱ ἁμαρτωλοὶ ἀπολοῦνται, οἱ δὲ ἐχθροὶ τοῦ Κυρίου ἅμα τῷ δοξασθῆναι αὐτοὺς καὶ ὑψωθῆναι ἐκλείποντες ὡσεὶ καπνὸς ἐξέλιπον. 2 ἄνομοι δὲ ἐκδιωχθήσονται, καὶ σπέρμα ἀσεβῶν ἐξολοθρευθήσεται. 35 εἶδον τὸν ἀσεβῆ ὑπερυψούμενον καὶ ἐπαιρόμενον ὡς τὰς κέδρους τοῦ Λιβάνου· 36 καὶ παρῆλθον, καὶ ἰδοὺ οὐκ ἦν, καὶ ἐζήτησα αὐτόν, καὶ οὐχ εὑρέθη ὁ τόπος αὐτοῦ.”
Με ποιό δικαίωμα λοιπόν αυτοί οι άνθρωποι παίζουν με τις ψυχές των παιδιών και σκανδαλίζουν αθώες υπάρξεις βάζοντάς τους σε μια ευαίσθητη ηλικία νέες δομές σκέψεως και νέα κριτήρια συμπεριφοράς και ήθους αντίθετα με το νόμο του Θεού, την ελληνοχριστιανική παράδοση και την ηθική συνείδηση; Που είναι ο συνήγορος του παιδιού; Δεν έχουν ακούσει ποτέ τί λέγει ο Κύριος για τους σκανδαλοποιούς; Τους ανθρώπους δεν τους ντρέπονται, τον Θεό δεν τον φοβούνται;
Δείτε σχετικά και:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com