19 Σεπ 2016

Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος στην εφημερίδα των καθολικών επισκόπων Ιταλίας: Όλοι να γίνουν ένα, «ut unum sint».

ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ
Αββενίρε: Βαρθολομαίος με αφορμή το διαθρησκειακό διάλογο
Αναλυτικές δηλώσεις του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου δημοσιεύει σήμερα η ιταλική εφημερίδα Αββενίρε, επ΄ευκαιρία της συνάντησης διαθρησκειακού διαλόγου που οργανώνεται στην Ασσίζι. Την Τρίτη, ο πάπας Φραγκίσκος και ο Οικουμενικός Πατριάρχης πρόκειται να πάρουν μέρος μαζί στη συνάντηση, η οποία έχει ως θέμα «Δίψα για ειρήνη: θρησκείες και πολιτισμοί σε διάλογο».
Ο προκαθήμενος της Ορθοδοξίας, δηλώνει σχετικά στην εφημερίδα των καθολικών επισκόπων Ιταλίας:

«Πολλοί από εσάς γνωρίζουν σίγουρα ότι τα τελευταία πενήντα χρόνια έγιναν ορισμένα εξαιρετικά βήματα προόδου προς την απανασυμφιλίωση της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας με τις Ορθόδοξες Εκκλησίες. Οφείλουμε πολλά, από την αρχή, στους πάπες Παύλο τον Έκτο και Ιωάννη τον Εικοστό Τρίτο, όπως και στους προκατόχους μας, Οικουμενικούς Πατριάρχες Αθηναγόρα και Δημήτριο. Η ενόρασή τους υπενθύμισε σε όλους εμάς την άμεση αναγκαιότητα της προτροπής του Κυρίου προς τους μαθητές του, στο όρων των Ελαίων, όλοι να γίνουν ένα, το «ut unum sint».
Υπάρχει, όμως -συμπληρώνει ο Οικουμενικός Πατριάρχης- και μια άλλη επανασυμφυλίωση, μια ενότητα δράσης που σημαίνει έμπρακτο ενδιαφέρον προς όσους υποφέρουν γύρω μας, στον κόσμο. Διότι η αρχή που αποτελεί βάση για το άνοιγμα προς τους άλλους και τον διάλογο, είναι ότι όλα τα ανθρώπινα πλάσματα, τελικώς, αντιμετωπίζουν τις ίδιες προκλήσεις. Ο διάλογος αυτός βγάζει από την απομόνωση ανθρώπους που ανήκουν σε διαφορετικές θρησκείες και πολιτισμούς, προετοιμάζοντάς τους, για μια συνύπαρξη και μια σχέση αμοιβαίου σεβασμού».
Ο κ. Βαρθολομαίος αναφέρει, επίσης, ότι «για τον λόγο αυτό, η Αγία και Μεγάλη Πανορθόδοξη Σύνοδος υπογράμμισε στο τελικό της μήνυμα ότι ένας λιτός διαθρησκειακός διάλογος βοηθά στην προαγωγή της αμοιβαίας εμπιστοσύνης της ειρήνης και της επανασυμφυλίωσης».
Με αναφορά στην επίσκεψη που πραγματοποίησε μαζί με τον ποντίφικα στο νησί της Λέσβου, τον περασμένο Απρίλιο, ο Οικουμενικός Πατριάρχης δηλώνει:
«Αυτή ήταν και η εμπειρία μας με τον πάπα Φραγκίσκο στο νησί της Λέσβου, ακριβώς πριν από πέντε μήνες, στις 16 Απριλίου του 2016. Ήταν μια ουσιαστική απάντηση των Εκκλησιών της Ανατολής και της Δύσης σε μια τραγική κρίση του πλανήτη μας. Και, συγχρόνως, ήταν μια ισχυρή επαναβεβαίωση του πώς οι οικουμενικές σχέσεις μπορούν να ευνοήσουν την ειρήνη και τα ανθρώπινα δικαιώματα σε μια εποχή κατά την οποία ο κόσμος ολόκληρος απομακρύνει το βλέμμα του από τα θύματα του εξτρεμισμού και του κατατρεγμού ή καθορίζει την μοίρα τους με καθαρά οικονομικά κριτήρια, ή βάσει εθνικών συμφερόντων».
Ο κ. Βαρθολομαίος, αναφέρεται, τέλος, στην μελλοντική πορεία διαλόγου και επιλέγει να τονίσει ότι «η δύναμη των οικουμενικών πράξεων και του διαλόγου βρίσκεται στο να αρχίσουμε να κινούμεθα πέρα από τα όρια του εαυτού μας, πέρα από τις κοινότητες και τις Εκκλησίες μας. Βρίσκεται στο να μάθουμε να μιλάμε την γλώσσα της φροντίδας και της ευσπλαχνίας. Και στο να δώσουμε προτεραιότητα στην αλληλεγγύη και στην προσφορά υπέρ των συνανθρώπων μας».
neakriti.gr,18/09/2016
Unità e vita innanzitutto di Bartolomeo, patriarca ecumenico di Costantinopoli

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εντάξει,και ποιός δε θέλει όλοι οι χριστιανοί αλλά και όλοι οι αβάπτιστοι,να είναι ένα σώμα,ώστε εις επίγνωσιν της αληθείας ελθείν οι πάντες. Αλλά πώς θα γίνει αυτό; Yπάρχει το Ευαγγέλιο,υπάρχει όλη η Αγία Γραφή και η παράδοση της Εκκλησίας που μπορεί αν θέλει ο καθένας να εντρυφήσει,όλοι αν θέλουν μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτά. Μα αν ο καθένας ερμηνεύει όπως θέλει αυτός τις αποκαλύψεις του Θεού δε κάνουμε χωριό. Ο Χριστός είπε στο κατά Ιωάννη Ευαγγέλιο εφανέρωσά σου το όνομα τοις ανθρώποις ους δέδωκάς μοι εκ του κόσμου σοι ήσαν και εμοί αυτούς δέδωκας,και τον λόγον σου τετηρήκασι...και συνεχίζει.Είναι τόσο δυσνόητο να το κατανοήσουμε; Για να το λέει αυτό σημαίνει ότι μας έκανε μια τρομερή αποκάλυψη που ως τότε δεν τη ξέραμε οι άνθρωποι. Το ποιός είναι αυτός που μας το φανέρωσε το λέει ο απόστολος Ιωάννης στη Α΄επιστολή του που λέει πας ο αρνούμενος τον υιόν ουδέ τον πατέρα έχει! Ε πώς θα κάνουμε χωριό για να είμαστε τάχα αγαπημένοι και να συνυπάρχουμε με αυτούς που αρνούνται τον υιό και πρεσβεύουν οι οικουμενιστές; Και αν θέλετε συνυπάρχουμε,αλλά αγωνιζόμαστε-δεν είμαστε άγιοι-με τα πάθη μας,τις αδυναμίες μας,και με όλους αυτούς. Βέβαια στη γραφή λέει ο Θεός μέ το στόμα του προφήτη γίνεται άγιοι καθώς εγώ,ε αυτό προσπαθούμε,πτώσεις,άνοδοι,ξανά πτώσεις άνοδοι μέχρι να στερεωθούμε και να είμαστε εδραίοι στη πίστη.

Ανώνυμος είπε...

Ξεκάθαρες οι αποψεις του πατραρχου Βαρθολομαίου ,ονειρο και σκοπος της ζωης του η ενωσι με τις αιρεσεις και της άλλες θρησκείες,η πανθρησκεια χαριν της οποιας θυσιάζεται η Μια Αγια Καθολικη και Αποστολικη Εκκλησια,το Ευαγγελιο ,ο ιδιος ο Χριστος,που εξισωνεται με τους μυστας των αλλων θρησκειων.
Περιφρωνηται και περιθοριοποιται Ο Κυριος και Θεος ,ο Δημιουργος και Βασιλευς πασις κτησεως χαριν της ψευτοπανθρησκειες,ιδιωτελειας,οικονομικων συμφερωντων,φιλοδοξιας των προσκαιρων ιεραρχων και αρχιερέων,που εκλωτσισαν τον κτισαντα αυτους.
Ω της παραφρωσυνης και της αχαριστειας προς τον δημιουργο με την μασκα της ψευτοαγαπης προς τον συνανθρωπο,μιας ψευτοαγαπης που προσφερει ξυλοκερατα αυτης της πρόσκαιρης ζωης και στερει ηδη απ αυτην την ζωη ,της μακαριας και αιωνιου ζωης ,της Αυτοζωης ,της Ζωης και Αναστασεως που είναι ο Ιησους Χριστος.
Αυτή είναι η ποιο καταληλη στιγμη για να καταδικαστη αμεσως χωρις άλλη αναβολη και καθιστερησι ο οικουμενισμος ως παναιρεσι, να χωρισει η ηρα από το σιταρι μ ολες τις συνεπειες που κατι τετοιο σημαινει,καλιτερα να μεινη ένα μικρο μερος καθαρο της Εκκλησιας παρα να μην απομεινη τιποτα από την διαβρωσι και μωλυνσι που επιφερει ο οικουμενισμος.
Θα βρεθουν επιτελους Αγιοι Ιεραρχαι με πνευμα δυνάμεως, για να καταδικασουν την παναιρεσι του οικουμενισμου ,που παρεχει το Αγιο Πνευμα, η θα παραμεινουν μονο στα λογια ,θα προβουνε σε πραξεις η θα φοβουντε για τις θεσουλες τους;
Ειδωμεν ποιος είναι ο δουλος ο πιστος και καλος του Κυριου.

Ανώνυμος είπε...

Η γλώσσα του Πατριάρχη είναι ξεκάθαρη, δεν αφήνει ούτε ίχνος αμφιβολίας για το πόσο βαθειά βρίσκεται στην κοσμική αντίληψη των πραγμάτων. Έτσι δεν μιλάει ένας Πατριάρχης αλλά ένας κοσμικός προπαγανδιστής της Νέας Εποχής. Ο λόγος του εκπέμπει σαφή μηνύματα προς αυτούς που τα αναγνωρίζουν, προκειμένου να επιβεβαιώσει προς αυτούς την ατζέντα που ακολουθεί. Ο Θεός ας με κρίνει, αλλά ας δώσει και στην Εκκλησία Του άξιους ποιμενάρχες, τους χρειαζόμαστε.

Ανώνυμος είπε...

Το "ίνα ώσιν εν" δεν αποτελεί προτροπή του Χριστού στους μαθητές Του αλλά αίτημα της αρχιερατικής προσευχής Του.

Ανώνυμος είπε...

To "ίνα ώσιν εν" εφαρμόζει ΜΟΝΟΝ επί των λαβόντων και τηρούντων ότι εξήγησεν ο Κύριος.

Ο οικουμενισμός είναι απολύτως άσχετος όσων εξήγησεν ο Κύριος, και η αναφορἀ του οικουμενισμού εις το "ίνα ώσιν εν" συνιστά σκάνδαλο και προσβολή της αλήθειας, προσβολή της υποστατικής Αλήθειας.

Ανώνυμος είπε...

Οι δυο πνευμωνες της Εκκλησιας από τον Δημητριαδος Ιγνατιο και τη ακαδημια του στον Βολο.
[Ο ίδιος ο π. Φλωρόφσκυ, ενάντια στο διαχρονικά κυρίαρχο πνεύμα της «ορθόδοξης» αυτάρκειας και εσωστρέφειας, και παράλληλα με το κήρυγμά του για την επιστροφή στους Πατέρες, δεν θα διστάσει να κάνει λόγο για την Εκκλησία που αναπνέει με δύο πνεύμονες, τον ανατολικό και τον δυτικό, για την καθολικότητα της Εκκλησίας που προϋποθέτει αξεχώριστα τόσο τη Δυτική όσο και την Ανατολική Εκκλησία, και που σύμφωνα με την ορολογία του ίδιου του Φλωρόφσκυ θεωρούνται ως «δύο σιαμαίες αδελφές» που είναι αδύνατο να τις ξεχωρίσουμε χωρίς να τις καταστρέψουμε (βλ. G. Florovsky, “The Legacy and the Task of Orthodox Theology”, Anglican Theological Review, 31/1949, σ. 65-71).] Στώμεν καλώς»...,Απάντηση της Ακαδημίας Θεολογικών Σπουδών σε πρόσφατα δημοσιεύματα , http://www.acadimia.org/index.php/en/news-announcement/newsletter/314-stomenkalosapantisi

«Ἂς μάθῃ ὁ δίκερως πάπας τῆς ῾Ρώμης πόσον ἀντίχριστα ποιεῖ» (Πηδάλιον, ογ΄ κανών της ς΄ αγίας και οικουμενικής , υποσ. 1, σελ 195 εκδ. Λειψίας 1800)

Οι δυο πνευμωνες της Εκκλησιας από το δίκερο τέρας, τον παπα της Ρωμης
IOANNES PAULUS PP. II, UT UNUM SINT, On commitment to Ecumenism,  “the Church must breathe with her two lungs” http://w2.vatican.va/content/john-paul-ii/en/encyclicals/documents/hf_jp-ii_enc_25051995_ut-unum-sint.html

Η παπική θεωρία των "δύο πνευμόνων" από τον Αρχιεπίσκοπο Τελμησσού Ιώβ

Στο Cuieti της Ιταλίας  και στις εργασίες της 14ης  (XIV) Ολομέλειας της Διεθνούς Μικτής Επιτροπής Θεολογικού Διαλόγου μεταξύ Ορθοδόξου Εκκλησίας και Παπικών δήλωσε “Siamo i due polmoni di un’unica chiesa” δηλαδή Ορθόδοξοι και Ρωμαιοκαθολικοί "είμαστε οι δύο πνεύμονες της Μίας Εκκλησίας".

Ανώνυμος είπε...

Έχει δίκαιο ο ανώνυμος 9:36 μ.μ.
Για τον π. Φλωρόφσκυ δεν πρέπει να τον χαρίσουμε στους οικουμενιστές. Θα πρέπει να το δούμε πιο καλά τις απόψεις του. Μάλλον αυτά τα λάθη του που αναφέρονται στο σχόλιο 9:36 μ.μ. ήταν της αρχικής του πορείας και μετά τα απέβαλλε. Δεν ήταν οικουμενιστής.

Ε.

Ανώνυμος είπε...

Τι καυχάται ακόμα μια φορά για τι Λέσβο; Τι κατόρθωσε πέρα από χονδρούς τίτλους στα ΜΜΕ του κόσμου και ψεύτικες εντυπώσεις; "Νύχτα κόλασης στη Λέσβο: Στάχτη το hot-spot στη Μόρια, «βράζει» η τοπική κοινωνία". Ας αφήσει επί τέλους να κοροϊδεύει τον κόσμο....

Ανώνυμος είπε...

Για μία ακόμη φορά ο κρίμασιν οις οίδε Κύριος διακρατών τους οίακας της εν Κωνσταντινουπόλει Εκκλησίας του Χριστού ομίλησε τη γλώσσα του κόσμου τούτου, του αιώνος του καταργουμένου. Τη γλώσσα που "κληρονόμησε" από τους "μέντορές" του στον οικουμενισμό, τον Αθηναγόρα Σπύρου και το Μελίτωνα Χατζή.
Εξεφράσθη με όρους και κατηγορίες της λεγόμενης "Νέας Εποχής" και της "πολιτικής ορθότητας" και όχι με αντίστοιχους Ορθοδόξου πατερικής θεολογίας.
Ουδείς λόγος εξήλθε ποτέ από τα χείλη του, προτρεπτικός σε μετάνοια των πλανεμένων χριστιανών της Δύσεως και στην εν ταπεινώσει επιστροφή τους στη μάνδρα της Ορθοδόξου Εκκλησίας από την οποία λόγω εγωισμού και οιήσεως απομακρύνθηκαν.
Ο κ.Βαρθολομαίος εδώ και πολλά χρόνια με συγκεκριμένες δηλώσεις και εκδηλώσεις του, με τις πράξεις και παραλείψεις του, ανασταυρώνει ΄και παραδειγματίζει το Θείο Δομήτορα της Αγιωτάτης Ορθοδόξου Εκκλησίας και προσθέτει συνεχώς νέες πληγές στο σώμα Της τορπιλλίζοντας το δογματικό και ιεροκανονικό υπόβαθρο του εκκλησιαστικού οργανισμού.
Εγκληματεί κατά συρροήν εις βάρος της Ορθοδόξου πίστεως.
Και όμως! Κάποιοι επιεικέστατα αφελείς ισχυρίζονται, προφανώς κατόπιν διαβεβαιώσεώς τους από την πλευρά του ιδίου σε κατ ιδίαν συζητήσεις τους, ότι αυτό γίνεται "για τα μάτια του κόσμου" και η Ορθοδοξία εις ουδέν βλάπτεται!
Αν είναι δυνατόν! Προδίδουμε την Ορθοδοξία με ανήκουστες δηλώσεις και επαίσχυντες πράξεις και μετά δικαιολογούμαστε ότι αυτό που πράξαμε το καναμε "για τα μάτια του κόσμου" και ότι δεν το εννοούσαμε;
Επομένως, με την ίδια γελοία και σαθρή "λογική", ο πρωτοκορυφαίος απόστολος που την αλήστου μνήμης νύχτα της Μεγάλης Πέμπτης αρνήθηκε "για τα μάτια του κόσμου" το Χριστό δικαιολογείται για αυτήν του την άρνηση! Αφού δεν αρνήθηκε μέσα του το Χριστό αλλά μόνο εξωτερικά, "για τα μάτια του κόσμου"! Μόνο που ο θειότατος Πέτρος "εξελθών εξω έκλαυσε πικρώς"! ΚΑΙ ΕΞΕΠΕΣΕ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟΥ ΑΞΙΩΜΑΤΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΕ! Και όλα αυτά "για τα μάτια του κόσμου"!
Αλλά όταν έχεις δίπλα σου αφελέστατους συνομιλητές τότε μπορείς με το αζημίωτο να ισχυρίζεσαι ό,τι θέλεις χωρίς ουσιώδη αντίλογο και να δικαιολογείς τα αδικαιολόγητα, αντιδράσεως και αντιστάσεως μη ούσης...
Λ.Ν.(συνεχίζεται)

Ανώνυμος είπε...

Έχει, πλέον, καταστεί ηλίου φαεινότερον ότι η κατάσταση με τον οικουμενισμό και τους οικουμενιστές έχει φθάσει στο απροχώρητο! Ουδέποτε στο πλαίσιο της νεοτέρας εκκλησιαστικής Ιστορίας είχαν σημειωθεί τόσες και τέτοιου είδους προδοσίες και με τέτοια μαζικότητα και επαναληψιμότητα όπως συμβαίνει στις ελεεινότατες ημέρες τις οποίες ζούμε! Οίστρος οικουμενιστικός έχει καταλάβει μεγάλο αριθμό κορυφαίων εκκλησιαστικών αξιωματούχων ενώ το οικουμενιστικό δηλητήριο έχει διαχυθεί σε βάθος εντός του εκκλησιαστικού σώματος τόσο σε επίπεδο κατωτέρου βαθμού κληρικών όσο και σε επίπεδο απλών μελών της Εκκλησίας. Τι δε να πει κανείς και για ικανό αριθμό επιστημόνων θεολόγων, ακαδημαικών και μη! Αντί οι τελευταίοι ταπεινώς και με βαθειά συναίσθηση της ιερής αποστολής τους να συντελέσουν στην απόκρουση της εισβολής του συγκρητισμού στον εκκλησιαστικό οργανισμό αυτοί εργάζονται για την καλλιέργεια και προαγωγή και περαιτέρω διάχυσή του στο εκκλησιαστικό σώμα! Και το χείριστον όλων! Ο οικουμενισμός εδραιώθηκε και σε επίπεδο "συνόδου"! Διότι, ναι μεν, στην περίπτωση της φαιδράς πανηγύρεως της Κρήτης δεν μπορούμε να μιλάμε για Σύνοδο αλλά για ψευδοσύνοδο, ληστρική σύνοδο, μόρφωμα συνόδου, συνοδικό έκτρωμα όπως επισταμένως έχει καταδειχθεί και σίγουρα οι αποφάσεις ενός σώματος με αντικανονική, εξ υπαρχής σύνθεση, πάσχουν ακυρότητα και ουδολως τυγχάνουν δεσμευτικές για το πλήρωμα της Ορθοδόξου Εκκλησίας(αφήνω το γεγονός ότι απουσίαζε το μείζον τμήμα του Ορθοδόξου κόσμου), τυγχάνουν, όμως, (οι εν λόγω αποφάσεις) δηλωτικές μαζικών τάσεων, ροπών και αντιλήψεων πάνω στο οικουμενιστικό ζήτημα και πρόβλεπτικές σχετικών μελλοντικών εξελίξεων κεκαλυμμενων με συνοδικό μανδύα και ο νοών νοείτω...
Επομένως τι πρέπει να γίνει κατόπιν της οικτράς διαπιστώσεως σύμφωνα με την οποία η κατάσταση με τη μειοδοσία της Πίστεως έχει φθάσει στο απροχώρητο, τόσο από απόψεως ποσότητος των αυτουργών της όσο και ποιότητος και μαζικότητός της;
Λ.Ν.(συνεχίζεται)

Ανώνυμος είπε...

Κατά την ταπεινή μου γνώμη, η ενδεδειγμένη υπό τις παρούσες περιστάσεις στάση των ορθοφρονούντων ποιμένων συνίσταται στην από την πλευρά τους διακοπή του μνημοσύνου του πατριάρχη Βαρθολομαίου κατά το παράδειγμα της πλειοψηφίας των μονών του αγίου Όρους και των αοιδίμων τριών πεπαρρησιασιασμένων και ομολογητών ιεραρχών, πολυκλαύστων και παμποθήτων και περιποθήτων Αμβροσίου του λεοντόκαρδου, Αυγουστίνου του νεοχρυσοστόμου και Παύλου του απλού και κεχαριτωμένου οι οποίοι στα τέλη της δεκαετίας του 1960 και την αρχή της δεκαετίας του 1970 μετά πολλής συνοχής της καρδίας μεν, υπείκοντες στην ύψιστη επιταγή της στιγμής δε, προέβησαν στην παύση του μνημοσύνου του πυραυλοκινήτως φερομένου, κατά τον μακαριστό Φλωρίνης Αυγουστίνο,προς ένωση μετά των αιρετικών παπικών κεκοιμημένου πατριάρχου Αθηναγόρα.
Έγραψε σχετικώς ο π.Αυγουστίνος σε επιστολή του προς τον επίσης κεκοιμημένο πατριάρχη Δημήτριο: " "Παρ όλην δε την έξωθεν πίεσιν, ίνα επαναλάβωμεν το μνημόσυνον, ημείς ΕΠΕΜΕΙΝΑΜΕΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΠΗΝ, καθ όσον ο προκάτοχος υμών, παρά τας εκκλήσεις της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος και τας εντόνους διαμαρτυρίας των ευσεβών χριστιανών, δεν προέβη εις διάψευσιν ή διευκρίνησιν των προς τους δημοσιογράφους δοθεισών συνεντεύξεων, αι οποίαι δυστυχώς μέχρι του θανάτου αυτού μη διαψευσθείσαι ή διευκρινισθείσαι θα παραμείνουν δυστυχώς εις το παθητικόν της ιστορίας του προκατόχου υμών, ανδρός μεν κατά τα άλλα ευφυούς και εναρέτου, δυστυχώς όμως εξ υπερβολικής αισιοδοξίας εις επικινδύνους πρωτοβουλίας και ενεργείας παρασυρθέντος από τα πνέοντα εν ταις ημέραις ημών ισχυρά ρεύματα του οικουμενισμού και του συγκρητισμού". (Βλέπε Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ σελ.134). Αν έκανε τι έκανε ο Αθηναγόρας τότε τι να πούμε για το Βαρθολομαίο!!!
Διότι πολλοί είναι αυτοί που θεωρούν ότι η συγκεκριμένη ενέργεια φρέναρε σε κάποιο βαθμό τον οικουμενιστικό οίστρο του τότε πατριάρχη με ό,τι κάτι τέτοιο συνεπάγεται για την εύδρομη πορεία του σκάφους της Εκκλησίας μας.
Υ.Γ.Εννοείται ότι τα φληναφήματα περί δήθεν ακυρότητος των μυστηρίων που τελούνται από αρχιερείς που διακόπτουν το μνημόσυνο του πατριάρχη τυγχάνουν ανάξια σχολιασμού και εκθέτουν εκείνους που τα εκφέρουν και διατυπώνουν...
Λ.Ν.

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com