12 Νοε 2017

Χρήστος Σαλταούρας, Πάντα δι' αὐτοῦ ἐγένετο, καὶ χωρὶς αὐτοῦ ἐγένετο οὐδὲ ἓν ὃ γέγονεν (Ιωάννης 1:3).

Σχετική εικόνα
Πάντα δι' αὐτοῦ ἐγένετο, καὶ χωρὶς αὐτοῦ ἐγένετο οὐδὲ ἓν ὃ γέγονεν (Ιωάννης 1:3).
«Εν ἀρχῇ ἦν ὁ Λόγος, καὶ ὁ Λόγος ἦν πρὸς τὸν Θεόν, καὶ Θεὸς ἦν ὁ Λόγος.   Οὗτος ἦν ἐν ἀρχῇ πρὸς τὸν Θεόν.πάντα δι' αὐτοῦ ἐγένετο, καὶ χωρὶς αὐτοῦ ἐγένετο οὐδὲ ἓν ὃ γέγονεν» (Ιωάννης 1:1-3).

            Η θεόπνευστη Γραφή μας πληροφορεί ότι ο Λόγος «Εν ἀρχῇ ἦν» = ήταν από την Αρχή, υπήρχε εξ Αρχής, δεν δημιουργήθηκε δηλαδή. Δεν λέγει η Γραφή ότι στην αρχή δημιουργήθηκε ο Λόγος ή ότι εποίησε ο Θεός τον Λόγο, αλλά ότι ο Λόγος στην αρχή«ἦν» = ήταν, υπήρχε !  « Ο Λόγος είναι αδημιούργητος – άναρχος. Ο Λόγος σύμφωνα με άλλη έκφραση του Αποστόλου Ιωάννη είναι ο  «ἀπ᾿ ἀρχῆς», Αυτός που υπήρχε από την αρχή -  «ἐγνώκατε τὸν ἀπ᾿ ἀρχῆς» (Α Ιωάννου 2:13, 14), «Ο ἦν ἀπ᾿ ἀρχῆς, ὃ ἀκηκόαμεν, ὃ ἑωράκαμεν τοῖς ὀφθαλμοῖς ἡμῶν, ὃ ἐθεασάμεθα καὶ αἱ χεῖρες ἡμῶν ἐψηλάφησαν, περὶ τοῦ λόγου τῆς ζωῆς· καὶ ἡ ζωὴ ἐφανερώθη, καὶ ἑωράκαμεν καὶ μαρτυροῦμεν καὶ ἀπαγγέλλομεν ὑμῖν τὴν ζωὴν τὴν αἰώνιον, ἥτις ἦν πρὸς τὸν πατέρα καὶ ἐφανερώθη ἡμῖν» (Α Ιωάννου 1:1-2).
Στην Προς Εβραίους Επιστολή του Αποστόλου Παύλου αναφέρεται για τον Υιό και Λόγο του Θεού ότι  δεν έχει «μήτε ἀρχὴν ἡμερῶν μήτε ζωῆς τέλος» (Εβραίους 7:3). Όλα τα δημιουργήματα έχουν αρχή, ο Υιός και Λόγος του Θεού δεν έχει αρχή ! Δεν είναι Κτίσμα.
Η φράση του Υιού του Θεού για τον Εαυτό του  «ἡ ἀρχὴ τῆς κτίσεως τοῦ Θεοῦ» ( Αποκάλυψη 3:14), δεν σημαίνει ότι ο Υιός και Λόγος του Θεού είναι το πρώτο κτίσμα όπως λέγουν οι ψευδομάρτυρες του Ιεχωβά, αλλά ότι ο Υιός είναι η Δημιουργική Αρχή – η δημιουργική Εξουσία/ Δύναμη  της κτίσεως.
«ἐπετήδευσε τῆς ἀρχῆς στερῆσαι ἡμᾶς καὶ τοῦ πνεύματος» ( Εσθήρ –Εβδομήκοντα- 8:12μ).Επεχείρησε (ο Αμάν) να στερήσει της ΕΞΟΥΣΙΑΣ και της δύναμης τον Βασιλέα.
Άλλωστε ο ίδιος ο Θεός λέγει «Οὕτως λέγει ὁ Θεὸς ὁ βασιλεὺς τοῦ ᾿Ισραὴλ ὁ ρυσάμενος αὐτὸν Θεὸς σαβαώθ· ἐγὼ πρῶτος» (Ησαΐας 44:6). Μήπως υπάρχει και δεύτερος Θεός ; Μήπως ο Θεός επειδή ονομάζει τον εαυτό του Πρώτο σημαίνει ότι είναι το πρώτο κτίσμα ; Άπαγε της βλασφημίας…
Επίσης η Γραφή λέγει ότι ο Λόγος «ἦν πρὸς τὸν Θεόν».  Αυτό σημαίνει ότι ο Λόγος είναι διακριτό Πρόσωπο από τον Θεό Πατέρα. Δεν είναι ο Λόγος και ο Πατήρ εκφάνσεις του ενός και του αυτού πρόσωπου όπως λέγουν διάφοροι αιρετικοί αντιτριαδίτες που εμφορούνται από Σαβελλιανιστικές απόψεις. Δεν γίνεται να ειπωθεί για ένα πρόσωπο ότι «ἦν πρὸς» τον εαυτό του !!!
«οὐκ εἰσὶν αἱ ἀδελφαὶ αὐτοῦ ὧδε πρὸς ἡμᾶς;» (Μάρκος 6: 3). Το ΠΡΟΣ φανερώνει διάκριση προσώπων. Οι νομικώς ονομαζόμεναι «ἀδελφαὶ» του Ιησού είναι διακριτά πρόσωπα από τους Ιουδαίους ΠΡΟΣ τους οποίους «εἰσὶν». Έτσι και ο Λόγος ο Οποίος «ἦν πρὸς τὸν Θεόν» είναι διακριτό Πρόσωπο από τον Θεόν Πατέρα.
Λέγει η Γραφή «καὶ Θεὸς ἦν ὁ Λόγος». Ο Λόγος ήταν και αυτός Θεός όπως ο Πατήρ. Και αφού ο Θεός είναι Ένας. Αυτό σημαίνει ότι τα διακριτά θεία Πρόσωπα του Ενός Θεού είναι ΟΜΟΟΥΣΙΑ. Έχουν δηλαδή κοινή την μία θεία ουσία.
Στην φράση «καὶ Θεὸς ἦν ὁ Λόγος» η λέξη Θεός δεν έχει άρθρο διότι είναι από συντακτικής άποψης ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟ. Για παράδειγμα λέμε : « Ο Χρήστος είναι άνθρωπος» το «άνθρωπος» είναι κατηγορούμενο και δεν χρειάζεται άρθρο. Δεν σημαίνει η έλλειψη άρθρου ότι ο Χρήστος δεν είναι στην πραγματικότητα άνθρωπος ! Αυτά τα λέγουμε διότι οι ψευδομάρτυρες της Σκοπιάς λέγουν ότι ο Λόγος ονομάζεται «Θεός»  χωρίς το οριστικό άρθρο «ο» και συνεπώς δεν είναι «ο Θεός»  όπως ο Πατέρας αλλά ένας μικρότερος «θεός» !!!
Βέβαια η Αγία Γραφή ονομάζει τον Υιόν και Λόγον του Θεού  και Θεό με οριστικό άρθρο προς διάψευση και γελοιοποίηση των Χιλιαστικών επιχειρημάτων.
«πρὸς δὲ τὸν υἱόν· ὁ θρόνος σου, ὁ Θεός» (Εβραίους 1:8).
Επίσης η Γραφή λέγει για τον Διάβολο :«ὁ θεὸς τοῦ αἰῶνος τούτου ἐτύφλωσε τὰ νοήματα τῶν ἀπίστων εἰς τὸ μὴ αὐγάσαι αὐτοῖς τὸν φωτισμὸν τοῦ εὐαγγελίου τῆς δόξης τοῦ Χριστοῦ» (Β Κορινθίους 4:4).
Μήπως κύριοι ψευδομάρτυρες του Ιεχωβά επειδή ο Διάβολος ονομάζεται «ο θεός» με οριστικό άρθρο….. αυτό σημαίνει ότι είναι αληθινός Θεός σύμφωνα με την «λογική» σας ;
Αν προσέξει κανείς καλά την παράθεση και τον άμεσο συσχετισμό  των φράσεων του Ιερού κειμένου – «ὁ Λόγος ἦν πρὸς τὸν Θεόν, καὶ Θεὸς ἦν ὁ Λόγος» δεν θα δυσκολευτεί να καταλάβει το νόημα των διαδοχικών αυτών φράσεων. Ο Λόγος είναι Θεός όπως ο Θεός Πατήρ !
«πάντα δι' αὐτοῦ ἐγένετο, καὶ χωρὶς αὐτοῦ ἐγένετο οὐδὲ ἓν ὃ γέγονεν» (Ιωάννης 1: 3).
Τα ΠΑΝΤΑ λέγει η αψευδής Γραφή έγιναν, δημιουργήθηκαν διά του Λόγου. Χωρίς τον Λόγο δεν δημιουργήθηκε τίποτα από όσα έχουν δημιουργηθεί ! Ούτε ένα !  Άρα ο Λόγος δεν είναι δημιούργημα, αφού ΠΑΝΤΑ τα δημιουργήματα έχουν δημιουργηθεί διά του Λόγου.
« ῞Ος ἐστιν εἰκὼν τοῦ Θεοῦ τοῦ ἀοράτου, πρωτότοκος πάσης κτίσεως,  ὅτι ἐν αὐτῷ ἐκτίσθη τὰ πάντα, τὰ ἐν τοῖς οὐρανοῖς καὶ τὰ ἐπὶ τῆς γῆς, τὰ ὁρατὰ καὶ τὰ ἀόρατα, εἴτε θρόνοι εἴτε κυριότητες εἴτε ἀρχαὶ εἴτε ἐξουσίαι· τὰ πάντα δι' αὐτοῦ καὶ εἰς αὐτὸν ἔκτισται·   καὶ αὐτός ἐστι πρὸ πάντων, καὶ τὰ πάντα ἐν αὐτῷ συνέστηκε,   καὶ αὐτός ἐστιν ἡ κεφαλὴ τοῦ σώματος, τῆς ἐκκλησίας· ὅς ἐστιν ἀρχή, πρωτότοκος ἐκ τῶν νεκρῶν» (Προς Κολοσσαείς επιστολή 1: 15-18).
Σύμφωνα με τον Απόστολο Παύλο ο Χριστός έκτισε ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Μάλιστα η Γραφή  λέγει  ότι «τὰ πάντα δι' αὐτοῦ καὶ εἰς αὐτὸν ἔκτισται» ! ΌΛΑ δημιουργήθηκαν διά του Χριστού αλλά και ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ !!! Δεν λέει η Γραφή ότι κτίσθηκαν για τον Θεό Πατέρα (ασφαλώς και για τον Πατέρα και για το Άγιο Πνεύμα δημιουργήθηκαν τα πάντα ), αλλά τονίζει για τον Χριστό ότι «τὰ πάντα δι' αὐτοῦ καὶ εἰς αὐτὸν ἔκτισται». Αν ο Χριστός δεν είναι ΟΜΟΟΟΥΣΙΟ Πρόσωπο με τον Πατέρα και το Άγιο Πνεύμα, θα έλεγε η Γραφή ότι  «εἰς αὐτὸν ἔκτισται» η Δημιουργία ;Τί έχουν να ειπούν οι Χιλιαστές ; Γιατί η Βίβλος λέγει για τον Χριστό ότι «εἰς αὐτὸν ἔκτισται» η Δημιουργία ;
« Οὕτω λέγει Κύριος (Γιαχβέ ) ὁ λυτρούμενός σε καὶ ὁ πλάσσων σε ἐκ κοιλίας· ἐγὼ Κύριος (Γιαχβέ ) ὁ συντελῶν πάντα, ἐξέτεινα τὸν οὐρανὸν μόνος καὶ ἐστερέωσα τὴν γῆν» (Ησαΐας-Εβδομήκοντα- 44:24).
Ο Γιαχβέ Θεός στην Παλαιά Διαθήκη λέγει σαφέστατα ότι ΜΟΝΟΣ( )δημιούργησε τον Ουρανό !Προηγουμένως όμως είδαμε  ότι «καὶ Θεὸς ἦν ὁ Λόγος.   Οὗτος ἦν ἐν ἀρχῇ πρὸς τὸν Θεόν.   πάντα δι' αὐτοῦ ἐγένετο, καὶ χωρὶς αὐτοῦ ἐγένετο οὐδὲ ἓν ὃ γέγονεν», «τὰ πάντα δι' αὐτοῦ καὶ εἰς αὐτὸν ἔκτισται» !!! Αντιφάσκει η Αγία Γραφή ;
Τί ισχύει ; Ο Θεός Γιαχβέ  μόνος δημιούργησε τον ουρανό ή διά του Λόγου ;;;  Όχι αγαπητοί αναγνώστες η Βίβλος δεν αντιφάσκει. Ο Γιαχβέ είναι Τριαδικός. Ο Λόγος είναι Γιαχβέ. Ο Ένας Τριαδικός Θεός Μόνος του δημιούργησε τον Ουρανό και όλα τα κτίσματα ! Αν ο Λόγος δεν είναι Γιαχβέ, ΟΜΟΟΥΣΙΟ δηλαδή Πρόσωπο με τον Πατέρα και το Άγιον Πνεύμα πώς οικονομούνται τα άνω χωρία ; Τί απαντούν οι αντίχριστοι ψευδομάρτυρες του Ιεχωβά ;
Ο Λόγος του Θεού είναι  Παντοδύναμος Γιαχβέ όπως ο Πατήρ και το Άγιον Πνεύμα.
« πάντα γὰρ ἀπιστοῦντες διὰ τὰς φαρμακείας ἐπὶ τῷ τῶν πρωτοτόκων ὀλέθρῳ, ὡμολόγησαν Θεοῦ υἱὸν λαὸν εἶναι.   ἡσύχου γὰρ σιγῆς περιεχούσης τὰ πάντα καὶ νυκτὸς ἐν ἰδίῳ τάχει μεσαζούσης,  ὁ παντοδύναμός σου λόγος ἀπ᾿ οὐρανῶν ἐκ θρόνων βασιλειῶν ἀπότομος πολεμιστὴς εἰς μέσον τῆς ὀλεθρίας ἥλατο γῆς,   ξίφος ὀξὺ τὴν ἀνυπόκριτον ἐπιταγήν σου φέρων, καὶ στὰς ἐπλήρωσε τὰ πάντα θανάτου· καὶ οὐρανοῦ μὲν ἥπτετο, βεβήκει δ᾿ ἐπὶ γῆς» (Σοφία Σολομώντος 18: 13- 16).
Στο βιβλίο της Παλαιάς Διαθήκης Σοφία Σολομώντος παρουσιάζεται ο Λόγος του Θεού και μάλιστα ονομάζεται ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ, άρα Θεός, διότι μόνο ο Θεός είναι Παντοδύναμος. Επίσης το Ιερό κείμενο αναφερόμενο στην σφαγή των Πρωτοτόκων στην Αίγυπτο παρουσιάζει το Λόγο του Θεού ως ουρανομήκη μορφή (πανταχού παρών δηλαδή και άρα Θεό), που περπατά στην γή και σκορπά τον θάνατο αλλά ταυτόχρονα αγγίζει τον ουρανό !!! Η παραδοξότητα αυτής της αναφοράς είναι απόδειξη της Θεοπνευστίας του βιβλίου Σοφία Σολομώντος το οποίο αρνούνται οι Προτεστάντες !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com