10 Ιουν 2017

Σχόλιο στην επιστολή του Αργολίδος προς τον Πειραιώς

Απονομή συντάξεων χηρείας θανόντων στρατιωτικών
ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Η τραγική και θλιβερή αυτή επιστολή αποτυπώνει με ενάργεια τη στρεβλότητα του τρόπου σκέψεως μίας μερίδας του επισκοπικού σώματος της Ελλαδικής Εκκλησίας καθόσον θεωρείται βέβαιο ότι και άλλοι μητροπολίτες συντονίζουν το σκεπτικό τους εν προκειμένω με αυτό του μητροπολίτη Αργολίδος.

Αντί να συγχαρεί ο μητροπολίτης Αργολίδος το συνεπίσκοπό του για την παρρησία του και την ομολογιακή του παρουσία εν γένει  αυτός τον μέμφεται και τον εγκαλεί.
Ο αγωνιστής μητροπολίτης πολεμείται από πολλών ετών από το άθεο, αντιεκκλησιαστικό και εθνοαποδομητικό κατεστημένο που διαφεντεύει και λυμαίνεται το δημόσιο βίο, από τα "γιουσουφάκια" της Νεας Τάξης και της "πολιτικής ορθότητας",με αξιοσημείωτη λύσσα και με διάθεση ηθικής εξοντωσεώς του (ποιος δύναται να λησμονήσει τις εναντίον του μηνύσεις με απώτερο σκοπό την τρομοκράτησή του και τη φίμωση του ελεγκτικού του λόγου;;;) του μόνο και μόνο επειδή αντιστέκεται με απαράμιλλο σθένος στους σκοτεινούς σχεδιασμούς του και τις ύπουλες μεθοδεύσεις του. Ο επίσκοπος Πειραιώς όχι απλώς μάχεται αλλά θηριομαχεί με έναν συρφετό θολοκουλτουριαρέων και ψευτοπροοδευτικών πολιτικών, δημοσιογράφων, ιθυνόντων ΜΚΟ, ιστολόγων κ.λ.π. Και αυτές του οι μάχες τον έχουν καταστήσει ιδιαιτέρως συμπαθή και αγαπητό όχι μόνο σε μεγάλη μερίδα του ποιμνίου της επισκοπικής του παροικίας  και της Ελλαδικής Εκκλησίας γενικότερα αλλά και σε πολλούς απροκατάληπτους και τίμιους συνέλληνες που αναγνωρίζουν την ορθότητα των κατά καιρούς εκφερομένων απόψεων και θέσεών του αλλά, και κυρίως,  την ακατάβλητη παρρησία με την οποία τις εκφράζει.
Αντιθέτως σε κάποιους άλλους κληρικούς που πλειοδοτούν σε "προοδευτισμό" και "αντιεθνικισμό" επιφυλάσσεται, ιδιαιτέρως από τα υποταγμένα στη Νέα Τάξη ΜΜΕ, η πανηγυρική προβολή των απόψεών τους μαζί με χαρακτηρισμούς του τύπου "ο φωτισμένος κληρικός, ο ανοιχτόμυαλος, ο προοδευτικός, ο άνθρωπος των ανοιχτών οριζόντων" κ.ο.κ.
Ποιος δεν θυμάται τους αντιοικουμενιστικούς αγωνες του αγίου Πειραιώς (κάποια από τα κείμενά του, όπως π.χ. οι επιστολές του προς τον αρχιοικουμενιστή πατριάρχη Βαρθολομαίο και τον αιρετικό  πάπα Φραγκίσκο αποτελούν μνημεία ορθοδόξου θεολογικού λόγου), την αγωνιστική του στάση απέναντι στο αισχρούργημα "corpus christi", αλήθεια πού ήταν τότε ο άγιος Αργολίδος;;;, στην ψήφιση του "αντιρατσιστικού" νόμου, στη νομιμοποίηση της σεξουαλικής διαστροφής, στον επιχειρούμενο εθνικοθρησκευτικό αποχρωματισμό, την απο-ορθοδοξοποίηση και την αφύσικη και εκτρωματική μετάλλαξη του χαρακτήρα του μαθήματος των Θρησκευτικών κ.τ.ό.; Τι δε να πούμε και για την ίδρυση του γραφείου τύπου επί των αιρέσεων και παραθρησκειών της μητροπόλεώς του που διαφωτίζει το ορθόδοξο πλήρωμα πανελλαδικά για τη συντελούμενη προδοσία της Ορθοδοξίας κατονομάζοντας, μάλιστα, και τους πρωτουργούς της;Έχει να μας παρουσιάσει ανάλογες περγαμηνές αγωνιστικής δράσεως ο κατήγορος του μητροπολίτη Πειραιως; Δεν τον είδαμε ποτέ να στοχοποιείται από το νεοταξίτικο κατεστημένο...Γιατί άραγε;;;;;
Αλλά τι να λέμε τώρα! Ο μητροπολίτης Νεκτάριος δεν είχε ενεργό ρόλο, ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΥΤΟΣ, στην παρουσίαση βιβλίου του αιρετικού πάπα της Ρώμης κατασκανδαλίζοντας τους πιστούς; Δεν υποτίμησε στο παρελθόν με δηλώσεις του και δεν υποτιμά και με την τωρινή, επίμαχη, ελεγκτική προς το συνεπίσκοπό του επιστολή,  τον οικουμενιστικό κίνδυνο; Δεν τον είδαμε ποτέ να καυτηριάζει δημοσίως το Μπάλαμαντ, το Πόρτο Αλέγκρε, το Πουσάν, τη Ραβέννα, τη Γροιλανδία, τη "θρονική εορτή" του Νοεμβρίου του 2006 κ.ο.κ. Για παρωνυχίδες πρόκειται ή για ανατροπή εκ θεμελίων της Ορθοδόξου Εκκλησιολογίας και αθέτηση και περιφρόνηση της εν Πνεύματι Αγίω τεθεσπισθείσης ιεροκανονικής παρακαταθήκης;
Ελπίζουμε, είμαστε μάλλον βέβαιοι, ότι ο στοχοποιηθείς μητροπολίτης Πειραιώς θα συντάξει τη δέουσα απάντηση με την ανεπανάληπτη γραφίδα του κονιορτοποιώντας τις στρεβλές θέσεις του συνεπισκόπου του.
Υ.Γ. Η συγκεκριμένη επιστολή, εφ όσον απευθύνεται υπό μορφήν φιλικών και αδελφικών υποδείξεων ενός επισκόπου προς έναν άλλο συνεπίσκοπό του με σκοπό τη διόρθωση του δευτέρου,για ποιον λόγο εξήλθε από τη σφαίρα της ιδιωτικής επικοινωνίας  στον εξώστη της δημοσιότητος;
Δείτε και:

22 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τουλάχιστον ο επίσκοπος της Πόλης του Πειραιά δίνει το προσωπικό αγώνα του. Μάχεται σε ένα κόσμο διαστρεβλωμένο, όλα γύρω του βρίθουν διαστροφής κι εκείνος ολομόναχος σχεδόν καβαλάρης δίνει φαινομενικά άνιση μάχη θα μπορούσε να πει κανείς ανάμεσα σε θηρία της νέας τάξης. Αλλά σε αυτό το κόσμο οι θλίψεις επισωρεύονται για ένα χριστιανό,ακόμη και από φίλια πυρά! Εδώ ο άγιος Νεκτάριος δέχτηκε από υποτίθεται συνοδοιπόρους πυρά κι αναδείχθηκε ακόμη ένας μεγάλος άγιος της Εκκλησίας.

Ανώνυμος είπε...

«ἄφες αὐτοῖς» καί «ἄφες ἄρτι»

Εμετική η επιστολή τού Μ. Νεκταρίου πρός Μ. Σεραφείμ. Η αγαπολογία τού Φραγκίσκου ήρθε κι έδεσε με τήν σχεσιολογία τών δικών μας, ένας τών οποίων καί ο Νεκτάριος.

Πολλά θά μπορούσαν νά γραφούν γιά τό αισθαντικό περιεχόμενο τής επιστολής αυτής, όπου μεταξύ άλλων, προβάλλεται καί τό «34 ὁ δὲ ᾿Ιησοῦς ἔλεγε· πάτερ, ἄφες αὐτοῖς· οὐ γὰρ οἴδασι τί ποιοῦσι.». Να μας απαντήσει λοιπόν τί σημαίνει καί τό «ἄφες ἄρτι» ( :15 ἀποκριθεὶς δὲ ὁ ᾿Ιησοῦς εἶπε πρὸς αὐτόν· ἄφες ἄρτι· οὕτω γὰρ πρέπον ἐστὶν ἡμῖν πληρῶσαι πᾶσαν δικαιοσύνην· ) , τό οποίο ο Ιησούς είπε στόν Ιωάννη τόν Πρόδρομο, όταν πήγε νά βαπτιστεί, καί ο Ιωάννης τού απάντησε, ότι εκείνος έπρεπε νά βαπτισθεί από τόν Ιησού. «ἄφες ἄρτι· οὕτω γὰρ πρέπον ἐστὶν ἡμῖν πληρῶσαι πᾶσαν δικαιοσύνην·», τού απάντησε ο Κύριος, δηλαδή «έλα τώρα, άσε τώρα», όπως θά λέγαμε σήμερα.

Ομοίως λοιπόν καί τό «ἄφες αὐτοῖς», μέ συνοδό τό «οὐ γὰρ οἴδασι τί ποιοῦσι», είναι ως νά λέγει ο Ιησούς, «έλα, άσε πατέρα, μήν ασχολείσαι μαζί τους, δέν ξέρουν τί κάνουν». Αυτή είναι η συγχώρηση, που δίνει ο Κύριος επί τού Σταυρού στούς σταυρωτές. Νά τους αφήσει, ο πατέρας, στη μοίρα τους, στήν ηθελημένη τους άγνοια καί στήν υστερόβουλη επιθυμία τού ιερατείου νά παραμείνει στις θέσεις του, φιμώνοντας διά θανάτου τόν Κύριο.

Ο Νεκτάριος δέν σταυρώνει, φιμώνει μέ τήν κάλπικη αγαπολογία του (σχεσιολογία) όχι μόνο τόν Μ. Σεραφείμ, αλλά καί κάθε άλλο - δέν τό κάνει μόνο αυτός - που δέν δέχεται όλα αυτά που γίνονται σήμερα κατόπιν ρητών ή άρρητων εντολών τού σιωνιστικού ιερατείου. Η συνέχεια γνωστή, ο πατέρας τους άφησε καί δέν έμεινε λίθος επί λίθου στήν αγία πόλη. Σφάχτηκαν οι Ιουδαίοι καί σκόρπισαν, όπως γίνεται σήμερα μέ εμάς (πρώτη φάση μέ τήν ανεργία εκ Μνημονίων) γιά νά ακολουθήσουν τά ακόμη χειρότερα του εξανδραποδισμού μας. Μή γένοιτο, Κύριε.

steve

Ανώνυμος είπε...

Σήμερα στην Αθήνα οι ομοφυλόφιλοι παρελαύνουν και δεν κουνιέται φύλλο! Κανείς δεν μιλάει και όταν κάποιος δεσπότης υψώνει φωνή για τα διάφορα αίσχη που συμβαίνουν τα ακούει κανονικά από κάποιους άλλους δεσποτάδες! Τι να πει κανείς!

Ανώνυμος είπε...

Ο δεσπότης που μαζί με το Ζουμπουλάκη παρουσίασε βιβλίο του Φραγκίσκου δεν "δικαιούται διά να ομιλεί" για να θυμηθούμε και το μακαρίτη Κουτσόγιωργα!

Ανώνυμος είπε...

Ο Νεκτάριος να αλλάξει όνομα ή να αλλάξει φρόνημα. Αποτελεί στίγμα για την Εκκλησία του Χριστού. Συγχαρητήρια στον κ. Λυκούργο Νάνη για μια ακόμη φορά.

Ανώνυμος είπε...

Επιστολή απύθμενης θρασύτητας από το στενό φίλο και συνεργάτη του "αφωνοτέρου ιχθύος και αφωνοτέρου βατράχου" μητροπολίτη Αργολίδος.

Ανώνυμος είπε...

Όσο για το σημερινό gay pride της Αθήνας θα μπορούσε κανείς να παρατηρήσει τα εξής: ο οικείος ποιμένας πώς αντιδρά; Τι πράττει σχετικώς; Δεν έχει διδαχθεί από το αξιομίμητο παράδειγμα των επισκόπων της Εκκλησίας της Μολδαβίας που κατέβηκαν στο άγιο πεζοδρόμιο και ανάγκασαν τους θρασείς διοργανωτές να "βάλουν την ουρά κάτω απ τα σκέλια" και να αποχωρήσουν άρον-άρον;
Αλλά ξέχασα! Αυτά είναι "οργανωσιακά" και "καντιωτικά" και δεν τα επικροτούμε... Συνεχίζουμε την ίδια τακτική όπως και στην περίπτωση του corpus christi! ΚΑΤΑΝΤΙΑ!
Λ.Ν.

Μαρία Π. είπε...

Μπράβο στον κ.Λ.Ν. για το ωραίο σχόλιο.Πολλές φορές μας έχει εκφράσει και ικανοποιήσει ο μ.Πειραιώς με το λόγο του, και μάλιστα πάνω σε θέματα "ανέγγιχτα", θέματα που θεωρούνται σχεδόν "ιερά άβατα", από το πολιτικό σύστημα και από τα περισσότερα εκκλησιαστικά πρόσωπα όπως η μασονία αλλά και εσχάτως η παγίωση της πολιτικής ορθότητας που περιλαμβάνει ανάμεσα στα άλλα και αυτά που γράφει πολύ σωστά το σχόλιο :"..το αισχρούργημα "corpus christi", αλήθεια πού ήταν τότε ο άγιος Αργολίδος;;;, την ψήφιση του "αντιρατσιστικού" νόμου, τη νομιμοποίηση της σεξουαλικής διαστροφής, τον επιχειρούμενο εθνικοθρησκευτικό αποχρωματισμό, την απο-ορθοδοξοποίηση και την αφύσικη και εκτρωματική μετάλλαξη του χαρακτήρα του μαθήματος των Θρησκευτικών..".
Κάποιοι ενοχλούνται από ορισμένα πράγματα και ακυρώνουν την προσφορά του μητροπολίτη μάλιστα τον θεωρούν υποκριτή, διπρόσωπο, και ότι δρα σαν ένα είδος "εκτονωτικής βαλβίδας" του αντι-οικουμενιστικού χώρου, ώστε να μην κατευθυνθεί η δικαιολογημένη οργή σε πιο δραστική αντιμετώπιση του οικουμενισμού.
Κατανοητά είναι αυτά, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι είμαστε στην κόψη του ξυραφιού. Η χώρα ζει πρωτοφανείς καταστάσεις, μια διαρκώς επιδεινούμενη οικονομική κρίση, σε μια περίοδο προκλητικής επικίνδυνης παρουσίας των γειτόνων μας, (και όχι μόνο των Τούρκων), που η Ανατολική Μεσόγειος είναι σε αναβρασμό. Δεχόμαστε συντονισμένη επίθεση της ΝΤΠ σε όλα τα επίπεδα, διαλύονται τα πάντα, θεσμοί, περιεχόμενο εκπαιδευτικής διαδικασίας, και δεν πρόκειται μόνο για τα μαθήματα Ιστορίας και Θρησκευτικών αλλά και για την ύπουλη επίθεση στον πυρήνα της ανθρώπινης ψυχής, την ευθεία αμφισβήτηση του φύλου, και την νεοεποχίτικη επανεκπαίδευση που εισέρχεται μέσα από άλλες δραστηριότητες στα σχολεία [και στον θεσμό της "δια βίου μάθησης" του Υπουργείου Παιδείας, με διδασκαλία βουδιστικών πρακτικών διαλογισμού, (με το πρόσχημα της αυτοβελτίωσης), "ολιστικής ιατρικής" κτλ..].
Πιθανόν ο μητροπολίτης Πειραιώς και άλλοι, όπως ο π. Γ. Μεταλληνός, ο κ. Τσελεγγίδης κ.α. θεωρούν ότι δεν πρέπει τώρα να διασπαστούμε απέναντι στη Νέα Τάξη Πραγμάτων και τον οικουμενισμό. Με το ίδιο σκεπτικό κινούνται και οι τρεις πατέρες που διέκοψαν την μνημόνευση οι π.Θ.Ζήσης, π. Ν.Μανώλης και π.Φ.Βεζύνιας.
Έτσι λοιπόν προσπαθεί καθένας στο πεδίο του να κάνει δουλειά "εκ των έσω", να αφυπνιστεί ο κόσμος που είναι ακατήχητος και μπερδεμένος ώστε να υπάρξει αντίσταση από τη βάση. Οι περισσότεροι δεν έχουν ακόμα καταλάβει τι διακυβεύεται. Μας πάνε για ολοκληρωτική εθνική και θρησκευτική καταστροφή.
Ακόμα και αν γίνονται λάθη από τον μ.Σεραφείμ (ή υπάρχουν κάποιοι λόγοι για κάποια πράγματα όπως το πολυσυζητημένο ψηφιδωτό του Πατριάρχη), ακόμα και αν κάποιοι διαφωνούν με την τακτική των τριών πατέρων, ακόμα και αν δεν βλέπουμε πια την αληθινή Ορθοδοξία της αγιότητας των Πατέρων και των Αγίων μας, και προσπαθούμε με ψήγματα Ορθοδοξίας μέσα σε τέτοιο πόλεμο που δεχόμαστε να διατηρήσουμε την πίστη μας, πρέπει με νύχια και με δόντια ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ότι το χειρότερο πράγμα αυτή τη στιγμή είναι Ο ΕΜΦΥΛΙΟΣ στον λεγόμενο αντι-οικουμενιστικό χώρο. Δεν γίνεται να βάζουμε σε λειτουργία ένα ιδιότυπο "αυτόματο πιλότο" στο μυαλό μας, και να προχωράμε ακάθεκτοι με το γράμμα κάποιων πραγμάτων, έστω και αν είναι με βάση Ι.Κανόνες ή ιστορικά παραδείγματα. Δεν είναι ίδιες οι εποχές.Πρέπει να βλέπουμε τη συνολική εικόνα.Μας σαρώνει η λαίλαπα της Νέας Εποχής.Αν δεν αντισταθούμε ενωμένοι σε λίγο δεν θα υπάρχει ούτε Ελλάδα ούτε Ορθοδοξία.

Ανώνυμος είπε...

Η επιστολή δεν εστάλη μονο στον Πειραιώς αλλά και σε όλους τους μητροπολίτες της Εκκλησίας της Ελλάδος. Γιατί άραγε;

Ανώνυμος είπε...

Μητροπολίτης θύμα και θεράπων του politically correct.

Ανώνυμος είπε...

ΕΞ ΟΣΩΝ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΙΑΠΙΣΤΟΥΜΕΝ ΟΤΙ ΜΕΡΙΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ(ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ),Η ΓΝΩΣΤΗ " ΟΜΑΔΑ ΛΑΣΠΟΛΟΓΙΑΣ" ΤΟΥ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ.ΡΙΧΝΕΙ ΛΑΣΠΙΝ ΕΙΕ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΚΥΡΙΟΝ ΣΕΡΑΦΕΙΜ,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ, ΠΙΣΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΗΝ ΤΗΝ ΑΓΙΑΝ ΚΑΙ ΠΑΝΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΟΔΟΙΠΟΡΗΣΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟΝ ΕΑΝ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΤΟ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΝ.-Η ΜΑΡΙΑ Π.ΕΙΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟΝ ΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙ "...Η ΧΩΡΑ ΖΕΙ ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ..."ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ,Η ΘΕΟΜΗΝΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΕΩΣ ΔΕΝ ΑΦΗΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΟΡΘΙΟΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ -ΘΥΣΙΕΣ ΧΩΡΙΣ ΕΛΠΙΔΑ-

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ κ. Νάνη, περί του προσώπου και του θέματος τι άλλο να πει κανείς και τι να γράψει! Πίστεψέ με πως υπάρχουν πολλοί, πάρα πολλοί, που θέλουν να ανοίξουν το στόμα τους. Να φωνάξουν, να "ρήξωσι κραυγήν". Αλλά φοβούνται το τι θα πουν και σιωπούν. Φοβούνται, όχι για τίποτε άλλο, παρά να μην πέσουν σε παρεκτροπές - άνθρωποι είναι - και σιωπούν. Καίγονται, αλλά περιμένουν. Το παιχνίδι θα τελειώσει σύντομα, διότι δεν είναι θεμελιωμένο πουθενά. Ούτε στην άμμο. Το ξέρουν. Το ξέρουν, αλλά ελπίζουν πως δεν θα είναι αυτοί που θα υποστούν τις συνέπειες. Αυτοί είναι οι σημερινοί ποιμένες-δεσμοφύλακες θέλουμε, δε θέλουμε.
Σ.Η.

Φαίη είπε...

Ο Μητροπολίτης Αργολίδος θα πρέπει να θυμηθεί τη σοφή λαϊκή ρήση «όσα δεν πιάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια».
Όλα αυτά δε που αναφέρει στην επιστολή του περί «συνωμοσιολογιών» όχι μόνο έχουν ξεφτίσει αλλά προκαλούν και γέλωτα. Είναι φαντάζομαι δύσκολο για όλους αυτούς τους προοδευτικούς 'επισκόπους' να παραδεχτούν ότι μετέτρεψαν τους εαυτούς τους σε απλούς υπαλλήλους και νεροκουβαλητές 5-6 ανθρώπων που κυβερνούν τη γη. Έβγαλαν τον Χριστό από το κεφάλι τους και έβαλαν εκείνους στη θέση Του. Ο Αργολίδος Νεκτάριος καλεί εμάς, το λογικό ποίμνιο του Θεού, να γίνουμε μωροί και να προσποιηθούμε πως δεν βλέπουμε την απόλυτη ταύτιση και συμπόρευση του οικουμενισμού, και όλων όσων πρεσβεύει και διαπράττει ο Βαρθολομαίος, με το οικονομικό και γεωπολιτικό κατεστημένο.
Μεγάλο ερωτηματικό προκαλεί η δημοσίευση αυτής της προσωπικής επιστολής. Ο Μητροπολίτης Αργολίδος ρίχνει λάδι στη φωτιά και το κρίσιμο ερώτημα είναι ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ.

Ανώνυμος είπε...

Οσο δεν καταδικαζεται η παναιρεσι του οικουμενισμού τοσο περισσοτερες ψυχες του ποιμνιου θα οδηγουντε στην απωλεια,μεγα πρόβλημα οι μεικτοι γαμοι,εκ των οποιων σχεδων ολοι διαλυοντε, αφήνοντας μονον πισω τους ναυαγια και συντρημια,διοτι δεν εχουν ευλογια Θεου.
Αλοιμονο στο ποιμνιο ,που εμπιστευται τη σωτηρια της ψυχης του σε οικουμενιστας κληρικούς.
Εκ των καρπων αυτων φαινοντε τα εργα τους ,ότι στερουντε χαριτος και ευλογιας οι μεικτοι γαμοι,οι οποιοι αποτελουν δολωμα του οικουμενισμού για το ποιμνιο.
Ετσι χανεται η εμπιστοσυνη του ποιμνίου στους οικουμενιστας κληρικούς και απομακρυνοντε οι ψυχες από την Εκκλησια.

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Νεκτάριε, (ἀφοῦ λέμε Κύριε Ἰησοῦ Χριστέ, σοῦ φτάνει τό Κύριε!)
ἒχεις λάβει εὐφυῒα ἀπό τόν Θεόν καί πρέπει νά τήν χρησιμοποιῆς διά τόν λόγον Του καί ὂχι κλισέ σχόλια.
Ὁ Πειραιῶς Σεραφείμ, λεβέντης διά τήν Πίστιν, ὃτι καί νά σοῦ εἶπε, ἢ νά ἒγραψε σἐ ἂλλους, τό ξέρεις πολύ καλά
εἶναι κατά κανόνα τεκμηριωμένο, μέ τά ἐδάφια λεπτομερῶς τῆς Ἁγίας Γραφῆς ἢ τῶν Πατέρων,
(μέχρι σημείο πού κάποιος ἀδελφός ἐδῶ εἰρωνεύεται διά τήν ἒκτασιν τῶν ἀπαντήσεων τοῦ Σεραφείμ, ἀντί νά χαρῇ διά τίς παραπομπές).
Ὁ Σεραφείμ λοιπόν δέν γράφει (μόνον) λόγια δικά του, γράφει καί λόγια τοῦ Θεοῦ ἢ τῶν Πατέρων.

Λοιπόν δέν τοῦ τά λές ἐπί τῆς οὐσίας, ἂνευ φόβου καί πάθους.Αύτό εἶναι τό δύσκολο καί θέλει καί διάβασμα..
Γράφεις π.χ. μόνον ὃτι σἐ ἐνοχλεῖ διά τό ...ὓφος του.
Με συγχωρῆς κύριε Νεκτάριε, αὐτό δέν εἶναι ἐπίπεδον γραφῖδος ὀρθοτομοῦντος Ἐπισκόπου καί προφανῶς παρασύρεσαι ἀπό τό αἲσθημα σου.
Τό σημαντικόν δέν εἶναι ποῖος εἶναι ἢ δἐν εἶναι ὁ Σεραφείμ ἀλλά τί γράφει.
Λέγεις ὃτι οἱ Χριστιανοί "'Ελάχιστα πράγματα γνωρίζουν".
Ἐσύ λοιπόν ὡς κατηρτισμένος Χριστιανός καί δή Ἐπίσκοπος θά γνωρίζεις τά ξεκάθαρα λόγια τοῦ Ἱεροῦ Χρυσοστόμου
(ἐν μεταφράσει) "Κι΄ἂν εἶναι ὁ πιό ἀσήμαντος, ἐπικρότησε τήν γνώμην του, ἂν λέει κάτι ὠφέλιμο, μή τόν προσβάλλῃς"
(19 ΕΠΕ σελ.489). Περιέργως δέν τά ἐφαρμόζεις ἐδῶ... (Διατί;)
Ἀφοῦ τό ἀνωτέρω ἰσχύει δι΄οἱονδήποτε σοῦ λέγει κάτι, τότε ἱσχύει καί διά τόν ἀγωνιστήν διά τἠν ΠΙΣΤΙΝ ἀδελφόν σου Σεραφείμ.
Τόν προσβάλλης, ἀθετῶν τόν Χρυσόστομον, ἀλλά κάνεις μεγάλην παράλειψιν...
Δέν τοῦ γράφεις οὒτε μιά λέξι πραγματική ἀπἀντησι στά στοιχεῖα του, ἀναλόγως τοῦ θέματος.
Ἀπόδειξε λοιπόν (μέ τόν λόγον τοῦ Θεοῦ καί τῶν Πατέρων) ὃτι ὁ Σεραφείμ γράφει λάθος πράγματα.
Πολύ λυπηρόν!
Κατά τρόπον μοντέρνον, κοσμικόν, ἀποφεύγεις τήν οὐσίαν τῶν λόγων τοῦ Σεραφείμ, καί σχολιάζεις
μέ ἒξυπνες γενικότητες τήν διαδικασίαν τό ὓφος. Ὃμως τίποτε διά τήν ..Ταμπακιέρα...
Ὁ Θεός νά σέ φωτίσῃ νά καταλάβης ὃτι ὁ Σεραφείμ εἶναι (ὃπως καί τότε), ἀπό τούς λίγους Μάρκους Εὐγενικούς.
Αὐτόν νά ἀκολουθῆς καί ὂχι τούς ...ἂλλους...

Ανώνυμος είπε...

Θα συμφωνήσω με τον/την Σ.Η.
Κρατάνε το κλειστό στόμα κυρίως οι Αργολιδείς,κάνουν ακόμα υπομονή.

Βασίλειος Λιάκος είπε...

Μπουρδολογεί ασυστόλως καί εμπαθώς ο Νεκτάριος. Ο κ Νάνης μέ κάλυψε πλήρως καί εύγε του γιά τήν εμπεριστατωμένη απάντηση!

Ανώνυμος είπε...

Ο κ. Βασίλειος Λιάκος γράφει με σωστή γραμμή αντιοικουμενιστική και πολύ χαίρομαι να τον έχουμε στο μπλογκ πιο συχνά να γράφει σχόλια.

Φώτης

Μαρία Π. είπε...

Ο μ. Νεκτάριος έχει γράψει 5 βιβλία για τον Άγιο Λουκά. Έχω ένα απ΄αυτά, λέγεται "Αρχιεπίσκοπος Λουκάς-Ένας Άγιος Ποιμένας και γιατρός".
Είναι πολύ καλογραμμένο και αποτυπώνει πολύ ωραία το έξοχο πνευματικό ανάστημα του Αγίου, το μαρτύριό του (που όπως έλεγε "το αγάπησε, γιατί κατά ένα περίεργο τρόπο έχει τη δύναμη να καθαρίζει την ανθρώπινη ψυχή"), και την γενικότερη κατάσταση της μαρτυρικής εκκλησίας της Ρωσίας την περίοδο του κομμουνιστικού διωγμού. Το βιβλίο γράφτηκε περίπου το 2000 ( ήταν τότε αρχιμανδρίτης).
Στον πρόλογο (σελ. 19) γράφει:
"Ο σταυρός, ο διωγμός, η θλίψη, ο πειρασμός είναι ο κλήρος της Εκκλησίας και του αληθινού χριστιανού. Δεν υπάρχει Ορθόδοξη Εκκλησία που να μην έζησε το δικό της διωγμό. Αλλά ούτε και υπήρξε άγιος που να μην πέρασε από το δικό του καμίνι των θλίψεων, των διωγμών, των πειρασμών.
Στην Αποκάλυψη αναφέρεται ο αριθμός του Αντιχρίστου χξστ.Δεν είναι τυχαίο ότι τα γράμματα αυτά είναι τα αρχικά της φράσης "Χριστός Ξένος ΣΤαυρού".Ο σύγχρονος πειρασμός του διαβόλου είναι να πείσει τους χριστιανούς να δεχτούν ένα Χριστό χωρίς Σταυρό, ένα ακίνδυνο Χριστό που δεν έχει σχέση με τη θυσία, την αυταπάρνηση, το μαρτύριο, την ΟΜΟΛΟΓΙΑ.."
Στη σελ. 87 μιλάει για την "Ζωντανή Εκκλησία" (το κομμάτι της ρώσικης εκκλησίας που είχε την υποστήριξη του άθεου καθεστώτος):
"H σοβιετική κυβέρνηση εφαρμόζοντας την τακτική του "διαίρει και βασίλευε", προκάλεσε βαθύ σχίσμα (το 1922) στην δοκιμαζόμενη Ρώσικη Εκκλησία [....]
Η "Ζωντανή Εκκλησία" επηρεασμένη από το πνεύμα "του κόσμου τούτου" πήρε πολλές αποφάσεις που ήταν αντίθετες με το πνεύμα του Ευαγγελίου και της Παράδοσης [...] και διακήρυξε ότι "η Σοβιετική κυβέρνηση μόνη εις τον κόσμον, πραγματώνει εδώ κάτω με κυβερνητικά μέτρα τα ιδεώδη της Βασιλείας των Ουρανών" (!!!) [αφού είχε ήδη κάνει φριχτό διωγμό, χιλιάδες εκτελέσεις κληρικών και μοναχών, και τρομερές καταστροφές Ναών, πέταγμα ιερών λειψάνων, κατάσχεση εκκλησιαστικών σκευών και πολλά άλλα].
Συνεχίζει ο μ.Νεκτάριος γράφοντας ότι η έλλειψη αντίδρασης σε όσα συντελούνταν είχε να κάνει με προσωπικές φιλοδοξίες εκκλησιαστικών προσώπων και με την επιθυμία της ασφάλειας.
Στη σελ. 429 περιγράφει την αυτοκριτική του εξόριστου π.Αρσενίου στους συγκρατούμενούς του:
"Λέτε πως το άθεο καθεστώς πολέμησε την Εκκλησία.Όμως πρωτύτερα ο λαός μας είχε χάσει την πίστη του, είχε περιφρονήσει την παράδοσή μας, είχε λησμονήσει την ιστορία του, είχε αρνηθεί τα ιερά και τα όσιά του.
Ποιός φταίει γι αυτό;Η τωρινή εξουσία;Πολύ πριν από την επανάσταση του 1917 ο κλήρος είχε χάσει κάθε δυνατότητα καθοδήγησης του λαού. Είχε γίνει μια κάστα επαγγελματιών.Από το πλήθος των Μοναστηριών μόνο 5-6 ήταν φωτεινοί φάροι του πνεύματος, το Βάλαμο, η Όπτινα, το Ντιβέγιεβο, το Σάρωφ και ίσως 1-2 ακόμα. Στα υπόλοιπα οι άνθρωποι σκανδαλίζονταν από το κοσμικό φρόνημα και την επιδεικτικότητα. Τι μπορούσε να πάρει ο λαός από τέτοιους ρασοφόρους;Γι αυτό μας εγκατέλειψε τόσο εύκολα και αρνήθηκε μαζί μ΄εμάς και τον Θεό. Γι αυτό γκρέμισε τις εκκλησίες.
Οι σπόροι της αθεϊας έπεσαν στο έδαφος που προετοιμάσαμε με τον ξεπεσμό μας. Όλα όσα ακολούθησαν ακόμα και τούτο το στρατόπεδο και το μαρτύριό μας και οι θυσίες χιλιάδων ανθρώπων δεν είναι παρά οι αναπόφευκτες συνέπειες."
(συνεχίζεται)

Μαρία Π. είπε...

Στον επίλογο ο μ.Νεκτάριος γράφει:
"Aς μου επιτρέψει ο αναγνώστης μια προσωπική εξομολόγηση.Γράφοντας το θαυμαστό βίο αυτού του Αγίου θαύμασα συγκλονίστηκα προβληματίστηκα..Γύρισα το χρόνο πίσω όταν με άλλους αδελφούς φίλους και συμφοιτητές, φτιάχναμε τα όνειρά μας, μέσα από τη λαχτάρα της αφιέρωσης στον Θεό.Μας έλεγαν τότε οι μεγαλύτεροι και εμπειρότεροι πνευματικοί πατέρες "Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για τους κληρικούς και μοναχούς είναι η εξοικείωση, η ραθυμία η αδιαφορία¨.
Μου έλεγε ένας σύγχρονος μεγάλος ασκητής "Όταν ξεκινάμε έχουμε ένα ζήλο τόσο ψηλό σαν τον Άθωνα.Αν αγωνιστούμε στο τέλος θα μείνει σαν ένα φουντούκι".Αν θαυμάζω κάτι στους Αγίους είναι ότι κράτησαν και αύξησαν αυτό το ζήλο..".
Λοιπόν, νομίζουμε ότι υπάρχουν πολλές ομοιότητες κάποιων πραγμάτων και καταστάσεων εκείνης της εποχής, της κακής πνευματικής κατάστασης της Ρωσίας και στη συνέχεια του κομμουνιστικού διωγμού που περιγράφει στο βιβλίο του, με αντίστοιχα σημερινά (ίσως σε άλλο επίπεδο αλλά παρόμοιας πνευματικής εμβέλειας) και ότι ο μ. Σεραφείμ έχει ζήλο παρά τα λάθη του. Θα έπρεπε λοιπόν να τον επαινεί.
Ακόμα και οι επιστολές προς τον Κόπτη Αρχιεπίσκοπο, τον Ερντογάν, ή τον Εβραίο Μ.Φριζή, σαφώς δεν έχουν σκοπό να τους μεταστρέψουν (το γνωρίζει ο μητροπολίτης), αλλά να καταδειχθεί με λεπτομέρειες σε όσους τις διαβάζουν η πλάνη τους.
Ο μ. Νεκτάριος τις χαρακτηρίζει κωμικές ή κωμικοτραγικές. Όμως είναι πολύ εμπεριστατωμένα θεολογικά κείμενα, και χρήσιμα επειδή τίποτα πια δεν είναι αυτονόητο στην σημερινή εποχή της σύγχυσης και της άγνοιας.
Όσο για τα υπόλοιπα τι να πούμε.. Οι παραινέσεις αγαθής συνύπαρξης, η αμφισβήτηση "της ύπαρξης δυνάμεων που μας επιβουλεύονται" (όπως λέει ο μ.Σεραφείμ), και όλα τα άλλα που γράφει, δυστυχώς προκαλούν εφησυχασμό και αδράνεια.
Αυτό ακριβώς θέλει η ΝΤΠ και όσοι προωθούν το παγκοσμιοποιημένο κοινωνικό ιδεολογικό και θρησκευτικό σύστημα του συγκρητισμού της πολιτικής ορθότητας και του οικουμενισμού.

Μαρία Π. είπε...

Η Μητρόπολη Πειραιώς, έχει δημιουργήσει δικά της σχολεία, Νηπιαγωγείο, Δημοτικό, και Γυμνάσιο, ΜΟΝΟ για Ελληνόπουλα με αμιγώς ελληνικό-χριστιανικό χαρακτήρα [όταν σήμερα στα σχολεία υπερτερούν τα παιδιά άλλων εθνικοτήτων και υπάρχουν σχολεία με αναλογία ακόμα και 80%/20%, αλλοδαπών/Ελλήνων μαθητών], και κάνει δωρεάν φροντιστήρια σε μαθητές.
Έχει ψυχολόγους που υποστηρίζουν οικογένειες που είναι στα πρόθυρα διάλυσης ακόμα και αυτοκτονίας (έχουν αποτραπεί με στοιχεία χιλιάδες αυτοκτονίες), προσφέρει 30.000 μερίδες φαγητό καθημερινά και χρηματική βοήθεια σε άνεργους (κάποια εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο, μάλιστα ο ίδιος ο μ. Σεραφείμ έχει δώσει όλη του την περιουσία στους φτωχούς), έχει ακόμα και νομική υπηρεσία για ακύρωση πλειστηριασμών σπιτιών από Τράπεζες και πολλά άλλα που γίνονται με τη βοήθεια εκατοντάδων εθελοντών.

Ο μ.Σεραφείμ έχει προσφύγει νομικά κατά της κατασκευής Τεμένους, κατά τεκτονικών στοών, κατά του αισχρού Corpus Christi, έχει μηνυθεί από πολιτικούς για τον θαρραλέο λόγο του εναντίον της μασονίας και του σιωνισμού, από ομοφυλόφιλους όπως ο γνωστός Βαλιανάτος για την εναντίωσή του στο σύμφωνο συμβίωσης και γενικότερα την ομοφυλοφιλία.

Μιλάει καθημερινά εδώ και χρόνια ειδικά μετά την έναρξη της οικονομικής κρίσης, και την παράδοση της χώρας από το πολιτικό σύστημα στους ξένους και τη Ν.Τ.Π.
Δείτε αυτό το μικρό τετράλεπτο βίντεο που ξεμπροστιάζει το πολιτικό σύστημα και τις μασονικές δυνάμεις που το στηρίζουν για να εξελιχθεί όπως λέει "το σιωνιστικό σχέδιο της ανομίας με τη γνωστή κατάληξη"
ΠΕΙΡ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ
https://www.youtube.com/watch?v=2idYb6LQhqc

Υπάρχουν πάρα πολλά που έχει πει (όπως για την βρώμικη δουλειά του μη παραδιδόμενου μέχρι σήμερα από την Γερμανία Χριστοφοράκου, του ανθρώπου-κλειδί που "έδεσε" όλο το πολιτικό σύστημα με τη διαφθορά των γερμανικών χρημάτων, ώστε να δεχτούν τα πάντα από τους ξένους και έτσι να αλυσοδεθεί η χώρα, να παραδοθεί στη ΝΤΠ, και να καταστραφεί ολοσχερώς εθνικά και θρησκευτικά), και γι΄αυτό έχει γίνει στόχος όλων των νεοταξιτών, των μασόνων πολιτικών, των εβραιων-σιωνιστών (δεν του επέτρεψαν να παρευρεθεί στην Ιερουσαλήμ), όπως και των οικουμενιστών.
Το Ευρωπαϊκό Ισραηλιτικό Συμβούλιο ζήτησε την καθαίρεση του μ.Σεραφείμ με την εξής ανακοίνωση:
"Ζητάμε από την Ελληνική Κυβέρνηση να εφαρμόσει τους νόμους της για τα κηρύγματα μίσους του Μητροπολίτη Σεραφείμ, και από τους ηγέτες της Ελληνορθόδοξης Εκκλησίας να τον καθαιρέσουν άμεσα".

Ανώνυμος είπε...

Tη βλακώδη και θρασύτατη αίτηση του Ευρωπαικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου, αγαπητή maria.p, ασφαλώς και την έχει αναγράψει ο ευθαρσής μητροπολίτης Πειραιώς, όπως και ο πιστός και αγωνιστικός του Κυρίου λαός, στα καττύματα των υποδημάτων του.
Μας προέκυψαν και κανονολόγοι οι ιθύνοντες του εν λόγω συμβουλίου και αιτούνται την άμεση, κι όλας, καθαίρεση του αγωνιστή μητροπολίτη! Με αυτό το πλευρό να κοιμούνται!
Λ.Ν.

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com