22 Μαΐ 2017

Καλαβρύτων Αμβρόσιος: Απαντώ στην υπεροψία του Σεβ. Ζιμπάμπουε

Αποτέλεσμα εικόνας για καλαβρύτων αμβρόσιος
ΑΠΑΝΤΩ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΟΨΙΑ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΖΙΜΠΑΜΠΟΥΕ
ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΕ Κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ......
«Ο μεγαλύτερος υπερόπτης και η φωνή της δικτατορίας.....»
 Σεβασμιώτατε,
      _________Τα παραπάνω λόγια είναι δικά Σας και αναφέρονται στο ταπεινό πρόσωπό μου. Σας έδωσα μια ειρηνική απάντηση, αλλά Σείς δεν «επήρατε χαμπάρι»! Επανέρχομαι, λοιπόν, σήμερα με ένα πιό αυστηρό τρόπο. Και εκ προοιμίου Σας παρακαλώ: αποφεύγετε να γράφετε κείμενα, διότι εκθέτετε τον εαυτό Σας.

_______Με πόνο ψυχής ανέγνωσα το παρακάτω νεώτερο κείμενο, το οποίο φέρει το όνομά Σας. Και Σας ερωτώ: Εάν Σεις έχετε το δικαίωμα - και ασφαλώς το έχετε- να εκφράζετε ελευθέρως τη γνώμη Σας, γιατί άραγε και όλοι εμείς οι άλλοι να μη έχουμε αυτό το δικαίωμα; Γιατί δεν ασχολείσθε με την ανατροπή των απόψεών μας, προσάγοντας τα ιδικά Σας πειστικά επιχειρήματα; Δυστυχώς, αντί να ασχολείσθε με την ανασκευή των απόψεων των άλλων, γίνεσθε κριτής και κατήγορός των! Δίκαιο, συγχρόνως δε και χριστιανικό, θα ήταν να ασχολείσθε με την ανατροπή των θέσεων των άλλων προσώπων και με τα ατράνταχτα επιχειρήματά Σας να τους κάνετε  «κουρέλι»!
_________Αλλά δεν είναι δίκαιο να προβαίνετε σε χαρακτηρισμούς και να αποφαίνεσθε  «ex cathedra», δηλ. ως να είσθε Υμείς ο Κριτής της Οικουμένης! Ποία είναι άραγε τα υπεροχικά προσόντα Σας, ένεκα των οποίων  αυτοδιορίζεσθε Κριτής των πάντων; Μόνον Σεις άραγε κατέχετε και εκφράζετε την αλήθεια; Μπορείτε να μας το αποδείξετε; Ή μήπως διακατέχεσθε από ένα εωσφορικό εγωϊσμό και –δυστυχώς- δεν το αντιλαμβάνεσθε;  Θέλετε αποδείξεις; Ιδού λοιπόν στη συνέχεια θα παρακολουθώ τις θέσεις Σας και θα Σας δίδω κάποια απάντηση:
      «Όσοι κακολογούν την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο μας θυμίζουν τους Φαρισαίους», γράφετε στο κείμενό Σας. Μπορείτε βεβαίως να αναιρέσετε θέσεις  όσων κακοκολογούν  τη Σύνοδο της Κρήτης, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΕ ΕΙΤΕ ΩΣ ΑΓΙΟΥΣ, ΕΙΤΕ ΩΣ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥΣ! Ποιος Σας έδωσε αυτό το δικαίωμα; 
       «Αυτή είναι δυστυχώς η συμπεριφορά των καιροσκόπων», γράφετε επίσης! Σας ερωτώ με πολλήν παρρησίαν: ΜΗΠΩΣ ΕΞ ΙΔΙΩΝ ΚΡΙΝΕΤΕ ΤΑ ΑΛΛΟΤΡΙΑ;
    «Μερικές φορές όμως τον δρόμο των τιμίων ανθρώπων τον ναρκοθετούν οι κάθε είδους Φαρισαίοι», γράφετε παρακάτω στο κείμενό Σας! ΑΛΗΘΕΙΑ, ΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΤΕ; ΣΤΟΥΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ; ή ΣΤΟΥΣ ΣΤΑΥΡΩΤΕΣ ΤΩΝ ΑΔΕΛΦΩΝ ΣΑΣ;
      «Είναι πράγματι μεγάλη ειρωνεία όταν αυτοί που υποτίθεται ότι εκπροσωπούν θεσμούς και αξίες να είναι οι καταστροφείς της ηθικής τάξεως και της υπακοής στην Εκκλησία». Αυτά είναι τα λόγια Σας. Τι ωραία, που μας τα λέτε, άγιε Αδελφέ! ΘΑΥΜΑΖΩ, ΛΟΙΠΟΝ, ΥΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΣΩΤΗΡΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ! ΕΥΓΕ! ΕΥΓΕ! ΕΥΓΕ!                 
     «Η ειρωνεία πάλι, που χρησιμοποιούν οι κάθε είδους Φαρισαίοι, είναι ένας ακόμη τρόπος για να εκμηδενίσουν την αλήθεια και τους ανθρώπους που αγωνίζονται γι’ αυτή». Τι ωραία, που μας τα λέτε!  ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ, ΟΠΩΣ ΥΜΕΙΣ, ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΕ! Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΣ ΩΣ ΥΜΕΙΣ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΦΟΒΗΘΕΙ ΤΙΠΟΤΕ!
  «Αδίστακτοι συκοφάντες, όπως οι Φαρισαίοι, υπάρχουν και στην εποχή μας, ανάμεσά μας, όπως όσοι αντιδρούν και αντιμάχονται την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο». Δικά Σας και τα λόγια αυτά! Τι ωραία, που τα γράφετε! Αλλά, εάν θέλετε να γίνετε πιστευτός, Σεβασμιώτατε Αδελφέ, οφείλετε να υποδείξετε -και μάλιστα με αδιάσειστα επιχειρήματα-  την συκοφαντία, τα συκοφαντικά λόγια και τους συκοφάντες, όσους δηλ. αντιδρούν και αντιμάχονται την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο.  Εάν δεν το πράξετε, τότε αποδεικνύεται, ότι είσθε, λυπούμαι που το  γράφω,  ένα φαιδρό εκκλησιαστικό πρόσωπο χωρίς εντιμότητα, χωρίς σεβασμό στον άλλο, στον όποιο άλλο, χωρίς περιεχόμενο στα λόγια Σας.  ¨Ενας φθηνός κριτής, χωρίς αποδείξεις, χωρίς τεκμήρια, χωρίς ένα σοβαρό θεολογικό λόγο! Ένας ευτελής κριτής των άλλων, χωρίς αυτογνωσία και χωρίς ένα πειστικό λόγο. Θα το επαναλάβω για μια ακόμη φορά: Αδελφέ μου, μήπως διακατέχεσθε από ένα εωσφορικό εγωϊσμό και –δυστυχώς- δεν το αντιλαμβάνεσθε; Αδελφικώς Σας συμβουλεύω: να εύρετε ένα καλό πνευματικό καθρέπτη και να καθρεπτίσετε τη σκέψη Σας και την ψυχή Σας!
 Σας παραπέμπω στα λόγια του Κυρίου μας: Σεβασμιώτατε
     «γιατί βλέπεις την αγκίδα, που είναι εις το μάτι του αδελφού σου, ενώ το δοκάρι που είναι εις το μάτι σου, δεν το παρατηρείς; ….Υποκριτά, βγάλε πρώτα από το δικό σου μάτι το δοκάρι, και τότε θα ιδείς καθαρά για να βγάλεις την αγκίδα από το μάτι του αδελφού σου» (βλ. Ματθ. 7, 3-6). 
  Αδελφέ, επισφραγίζω τις πικρές αυτές γραμμές με τα τελευταία λόγια Σας στο άρθρο Σας: «Στο τέλος όμως της ημέρας όλοι οι Φαρισαίοι, και οι παλαιότεροι και οι σύγχρονοι έχουν ημερομηνία λήξεως, όπως τις παλιές κονσέρβες που τις πετάμε στα σκουπίδια»!
Εύγε! Μπράβο  Σας! Δεν είναι υπεροπτικά τά λόγια Σας μόνο! Δυστυχώς υπεροπτική είναι και η φυσιογνωμία Σας! Φυσιογνωμικά ακόμη και η  παρακάτω δημοσιευομένη φωτογραφία Σας καταδεικνύει ένα υπερόπτη άνθρωπο! Ζητώ συγγνώμην, αλλά πρέπει να ορθοτομούμε το λόγο της αληθείας!
     Λοιπόν «στώμεν καλώς»!
_________Τέλος, έτσι μήπως και συνετισθείτε, παρακάτω αναδημοσιεύω μια παλαιότερη επιστολή μου προς την αναδελφικότητά Σας! Και εδώ τώρα πλέον θέτω τελεία και παύλα. Τέλος οι αντιμαχίες! Ο Θεός ας συγχωρήσει εμέ πρώτον, έπειτα δε και Υμάς. ΑΜΗΝ!
Αίγιον, 22 Μαϊου 2017
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΙΑ ΠΑΛΗΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΟΥ
  ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΙΏΤΑΤΟΝ  ΚΑΙ ΑΝΆΞΙΟ-ΑΓΆΠΗΤΟΝ,
πλην όμως εν Χριστώ Αγαπητόν Αδελφόν μας ,
τον Μητροπολίτην Ζιμπάμπουε κ.κ. Σεραφείμ,
Καλάβρυτα, 06.08.2015
Σεβασμιώτατε εν Χριστώ Αδελφέ,
          Μεγάλη μου η τιμή να ασχοληθήτε με την αμαρτωλότητά μου και να γράψετε απαντητικώς ένα κείμενο αποτελούμενο από επτά (7) σελίδες, μόνο και μόνο διά να με στολίσετε με πολλά κοσμητικά επίθετα, όπως  «ασεβέστατο», «εκφραστή της λευκής ενοχής»  «συκοφάντη Επίσκοπο», «αθεόφοβο Επίσκοπο», «ψυχολογικά ασθενή» και άλλα κοσμητικά επίθετα! Ομιλείτε επίσης διά «το μίσος, και την κακία και την χολή» της αθλίας ψυχής μου!  
Το κορυφαίο απόφθεγμά Σας περί της αθλιότητός μου, το παραθέτετε εις την αρχήν της μακροσκελούς κατ’ εμού αναφοράς Σας: «Κάποτε, λένε, ο πληθωρικός και Λεβέντης μακαριστός Προκαθήμενος ......Σεραφείμ δεν άντεξε τον άγιο Καλαβρύτων και του είπε με θυμό “δεν ξέρω ποιος γεννήθηκε πρώτος: ο διάβολος ή εσύ!“». Βεβαίως αυτό είναι αποκύημα της αρρωστημένης φαντασίας Σας!  Διότι ουδέποτε ελέχθη από  τον Μακαριστόν Ευεργέτην μου, τον Αρχιεπίσκοπον Αθηνών και πάσης Ελλάδος κυρόν Σεραφείμ, τον Οποίον υπηρέτησα πιστώς, πιστότατα!
Δι’ όλα αυτά, λοιπόν, Σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδίας μου! Φαντάζομαι, ότι η αγαπώσα (;) επισκοπική καρδία Σας πόσα δάκρυα θα έχει χύσει διά να με φωτίση ο Πανάγαθος Θεός, διά να μου δώση μετάνοιαν  και διά να συγχωρήση  τις τόσες αμαρτίες και αθλιότητες της αμαρτωλής μου ψυχής!!!!!!!!
Εάν θα ηδυνάμην να καταλήξω εις ένα συμπέρασμα, κρίνοντας  το μακροσκελέστατο άρθρο Σας, θα έλεγα, ότι δεν έχω αναγνώσει μέχρι σήμερα το τόσο «βαθυστόχαστο» (;) (!) άρθρο γεμάτο από  «αμπελοσοφίες», «αλλοιώσεις», «στρεβλώσεις» κλπ! Παρακάμπτετε την ουσία του υφ΄ ημών θιγόμενου ηθικής φύσεως προβλήματος και παρεμβάλλετε τόσα και τόσα άσχετα ζητήματα, μόνο και μόνο για να εξωτερικεύσετε τα αφιλάδελφα προς με αισθήματα και συναισθήματά Σας. 
Το πρόβλημα, το οποίον η αναξιότης μου έθεσε ήταν αμιγώς πνευματικής φύσεως, Μπορούμε να μεταδώσουμε τα Άχραντα Μυστήρια σε ένα Δημόσιο Πρόσωπο, το οποίο προβάλλει τον εαυτό του ως Σοδομίτη, προωθεί επισήμως την Ομοφυλοφιλία και διοργανώνει παρελάσεις Ομοφυλοφίλων; Εάν έχει δηλώσει μεταμέλειαν, ΝΑΙ! Εάν όμως παραμένει αμετανόητος και εμμένει προκλητικά εις την αρρωστημένη  ομοφυλοφιλική θεωρία του, τότε ΟΧΙ! Αναμφιβόλως ΟΧΙ!
Επομένως το  μόνο, που μας έχετε βοηθήσει νά κατανοήσουμε, είναι, ότι διάκεισθε συμπαθώς προς αυτά τα ανώμαλα εξ επόψεως ηθικής  πρόσωπα  -τα αμετανόητα-, τα οποία προωθούν την ομοφυλοφιλία και -αντί να ντρέπωνται-, όλως αντιθέτως καυχώνται για το αμαρτωλό πάθος τους! Έτσι όμως αφήνετε εκτεθειμένον τον Εαυτόν Σας σε ελεύθερα σχόλια, μειωτικά οπωσδήποτε της προσωπικότητός Σας, κατά το «πες μου τον φίλο σου, να σου πω ποιος είσαι»! Κατά την ταπεινήν μου γνώμην αυτοί οι άνθρωποι δεν ημπορούν να μεταλαμβάνουν των Αχράντων Μυστηρίων!
Συνεπώς τα περί Οικουμενικής Κινήσεως, περί του Πράσινου Πατριάρχου, περί Οικολογικής δραστηριότητος, περί του κ. Ολάντ κλπ.  Σας χρειάζονται  μόνο και μόνο για να συσκοτίζετε τα θέματα!
Εν τέλει, δυστυχώς είσθε και στρεβλωτής της αληθείας! Δεν κατηγορήσαμε εμείς τους «αυστηρούς Αγιορείτες», όπως στρεβλωτικά και πολύ κακόβουλα γράφετε! Αντιθέτως, εμείς παρουσιάσαμε τις περί κ. Μπουτάρη απόψεις  Αγιορειτών  Πατέρων, οι οποίοι με έγγραφό τους απευθύνονται προς την Ιεράν Κοινότητα του Αγίου Όρους, για να εκφράσουν «την απογοήτευση, αλλά και την μη εφάμαρτη οργή τους ......... εναντίον της φρικτής και σιχαμερούς αμαρτίας του Σοδομισμού.....»!
Αγαπητέ,
εκ καθήκοντος και ουχί κατ΄αξίαν,
εν Χριστώ Αδελφέ,
Φίλε και Υπερασπιστά των Ομοφυλοφίλων (;)
Χρειάζεσθε περισσοτέραν εντιμότητα!
Και περισσοτέραν προσοχήν!
Και περισσοτέραν υπευθυνότητα!
οσάκις γράφετε επικριτικά για κάποιον άλλον, μάλιστα δε διά τινα εν Χριστώ Αδελφόν Σας, ο οποίος αριθμεί τεσσαράκοντα (40) περίπου έτη εις την Αρχιερωσύνην.
Με συμπάθειαν και ανοχήν εν Χριστώ
Ο άθλιος και τρισάθλιος Αδελφός Σας, αλλ’ εν παρρησία λαλών
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ

3 σχόλια:

  1. Αντιοικουμενιστής23 Μαΐου 2017 στις 8:23 π.μ.

    Οι γνωστοί Αρχοντωνικοί και Ζηζιουλικοί ροπαλοφόροι μεγαλορασοφόροι, οίτινες περιφέρονται ως "προστάται" της ψευδονοσυνόδου του Κολυμβαρίου δια να ξυλοφορτώσουν τους μη κλίνοντας γόνυ εις το άνομον συνέδριον, Ορθοδόξους Χριστιανούς. Ποικίλα "φρούτα" έχει ο μπαξές! Αδελφοί, φεύγετε τους οικουμενιστάς, τους φιλοοικουμενιστάς και τους κρυφοοικουμενιστάς ως τις φεύγη εκ του όφεως, γρηγορείτε και προσεύχεσθε... Χριστός Ανέστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι γνωστή η αντιμετώπιση που επιφυλάσσεται από την πλευρά κάποιων υπεροχικών εκκλσιαστικών προσώπων, θερμών υπερμάχων και απολογητών της οικτράς ψευδ-συνόδου του Κολυμβαρίου, εις βάρος των ενισταμένων προς αυτήν και αντιτιθεμένων στις στρεβλές τις αποφάσεις.
    Μία πτυχή της εν θέματι στάσεως συνιστά και η υπό του μητροπολίτου Ζιμπάμπουε εκτόξευση και απόδοση του μειωτικού χαρακτηρισμού του "φαρισαίου" εναντίον όσων δεν συντονίζουν το σκεπτικό τους με την προβληματική των φίλων της εν Κρήτη φαιδράς πανηγύρεως-συνάξεως προκαθημένων όπως προσφυώς απεκλήθη.
    Στην προκειμένη περίπτωση, πώς να νικήσει κανείς τον πειρασμό να μην ανακαλέσει στη μνήμη του το γνωστό χωρίο "είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα";
    Τους Φαρισαίους, άγιε Ζιμπάμπουε, θυμίζουν όσοι ενώ έχουν δώσει κατά την ημέρα της χειροτονίας τους φρικτούς όρκους περί τηρήσεως από την πλευρά τους της αγίας παρακαταθήκης της "άπαξ παραδοθείσης τοις αγίοις πίστεως" αυτοί με λόγους και έργα πράττουν το αντίθετο.
    Και ενώ παρουσιάζονται, θεωρητικώς, ως υπέρμαχοι της Ορθοδοξίας την οποία εκπροσωπούν, στην πράξη υπηρετούν τον επάρατο οικουμενιστικό συγκρητισμό κατασκανδαλίζοντας το ποίμνιό τους και υπονομεύοντας την περιλάλητη "πανορθόδοξη ενότητα" για την οποία, κατά τα άλλα, κόπτονται. Με άλλα λόγια τύποις ορθοδοξούν και ουσία αντ-ορθοδοξούν.
    Κατανοούμε, βεβαίως, τη δεινή θέση στην οποία έχουν περιέλθει όσοι, εδώ και καιρό, έχουν αναλάβει μία λυσσώδη πλην απέλπιδα επιχείρηση "εξαναστάσεως" και "ζωοποιήσεως" του τυμπανιαίου και οδωδότος, ενώπιον της αδιαφθόρου πανορθοδόξου συνειδήσεως, πτώματος του εκτρώματος της Κρήτης, με την επικουρία και τινων πανεπιστημιακών "θεολόγων" καθώς και κάποιων προβληματικών φιλο-πατριαρχικών ιστολογίων.
    Δεν τους φταίει, όμως, κανείς!
    Δυστυχώς οι λεγάμενοι ή δεν μελετούν καθόλου εκκλησιαστική Ιστορία (που μάλλον δεν συμβαίνει εφ όσον πολλοί εξ αυτών τυγχάνουν και προφέσσορες...) ή δεν έχουν διδαχθεί από αυτήν (όπερ και το πιθανότερο). Είναι γνωστή η τύχη την οποία διαχρονικώς έχει επιφυλάξει ο πιστός του Κυρίου λαός σε παρόμοιες "συνόδους" του παρελθόντος καθώς και στους πρωταγωνιστές τους. Επομένως και για την προλαβούσα Κολυμβάρεια σύναξη προκαθημένων υπάρχει θέση στη χωματερή και τα απόνερα της εκκλησιαστικής μας Ιστορίας.
    Λ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα βλέπουν όσοι ξέρουν μόνο να κακολογούν τον μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή