7 Μαρ 2017

Τρόμος και βία στα σχολεία!

Θύμα εκφοβισμού ένας στους τρεις μαθητές, σύμφωνα με πανελλαδική έρευνα 
Ανησυχία προκαλούν τα αυξημένα κρούσματα σχολικής βίας και εκφοβισμού, τα οποία διαδραματίζονται, κατά κύριο λόγο, στο προαύλιο των σχολείων κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων. Αυτό προκύπτει από έρευνα του Παρατηρητηρίου για τη Βία στα Σχολεία του υπουργείου Παιδείας, στοιχεία της οποίας είδαν το φως της δημοσιότητας με αφορμή τη χθεσινή Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού. 

Σύμφωνα με την έρευνα, στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 60.000 μαθητές από όλη τη χώρα και αφορά το διδακτικό έτος 2014, τρεις στους 10 ανηλίκους έχουν ασκήσει βία σε κάποιον συνομήλικό τους, με την πλειοψηφία των περιστατικών (56%) να λαμβάνει χώρα στο προαύλιο των σχολείων.
Η πιο συχνή μορφή
Την ίδια ώρα, από τα αποτελέσματα της πανελλήνιας έρευνας για την ενδοσχολική βία στην Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, που πραγματοποιήθηκε το διάστημα μεταξύ Δεκεμβρίου 2015 και Ιανουαρίου 2016, φαίνεται ότι η πιο συχνή μορφή εκφοβισμού στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση είναι ο λεκτικός (56,5%) και ακολουθεί ο σωματικός (30,5%). Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, οι μαθητές-θύματα ενδοσχολικής βίας απευθύνονται για βοήθεια κυρίως στην οικογένειά τους αλλά και στους δασκάλους τους. 
Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, το 36% των μαθητών έχει πέσει θύμα σχολικού εκφοβισμού, τουλάχιστον μία φορά στη ζωή του, ενώ αποδεικνύεται ότι τα αγόρια είναι αυτά που εμπλέκονται περισσότερο σε περιστατικά σχολικής βίας, σε ποσοστό 30,64%. 
Σε μήνυμά του για την Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού, ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου σημείωσε ότι είναι ανάγκη να ενισχυθούν ο δημοκρατικός και ο κοινοτικός χαρακτήρας του σχολείου και να δοθεί έμφαση στην παιδαγωγική λειτουργία του, προκειμένου να εξαλειφθεί η σχολική βία.

dimokratianews,07.03.2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com