13 Ιαν 2016

Ανακοίνωση του π. Λεωνίδα Στ. Αμοργιανού



ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 10/1/2016
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Την 11η.1.2016 ο διάκονος Βασίλειος Κολοκυθάς παρέδωσε εις χείρας μου την με αριθμό πρωτ. 837/30.10.2015 δήλωσή του προς το Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κηφισίας Αμαρουσίου και Ωρωπού  κ.κ. Κύριλλο και «δήλωσε κατηγορηματικά και απερίφραστα ότι ουδέποτε είχε σχέση καθ’ οιονδήποτε τρόπο ή έχει ή σκοπεύει να αποκτήσει με άτομα ή ομάδες ατόμων που έχουν αποδοκιμαστεί τόσο με την από 16.3.2011 ανακοίνωση του Οικουμενικού Πατριαρχείου όσο και την υπ’ αριθμ. 2361/1983 εγκύκλιο της Ι.Σ. της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Δηλώνει ακόμα ότι απορρίπτει κάθε οργάνωση που χρησιμοποιεί τους όρους των «Φωτισμένων» των «Απολυτρωτικών Σχολών» και των «Τριαδικών Σχολών». 

Τα ανωτέρω επισημάνθηκαν και στο από 30.10.2015 Δελτίο Τύπου της Ι.Μ. Κηφισίας στην οικεία ιστοσελίδα της.
Εφόσον, επομένως, ισχύουν τα ανωτέρω και εις ένδειξη φιλαδέλφων αισθημάτων προς το πρόσωπό του, θεωρώ ως μη γεγραμμένη από την πραγματεία μου με τίτλο «Οι φωτισμένες» “Φοιτούν σε Σχολεία Θεοτικά ή σε κέντρα ψηλαφητής πλάνης;» την αναφορά στο πρόσωπό του, η οποία άλλωστε έγινε εκ μέρους μου από άδολη προαίρεση και δικαιολογημένο ενδιαφέρον ως υπευθύνου σε θέματα δογμάτων της Μητροπόλεώς μου.
π. Λεωνίδας Στ. Αμοργιανός
Δείτε σχετικά και : -Τα οράματα και οι πλάνες των «φωτισμένων» (π. Λεωνίδα Στ. Αμοργιανού) http://aktines.blogspot.gr/2015/08/blog-post_119.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com