18 Δεκ 2014

Χρήστος Σαλταούρας, Απάντηση σε πλανεμένους εσχατολόγους


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΥΣ ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΟΥΣ
Το παρόν γράφεται ως απάντηση σε ορισμένους πλανεμένους εσχατολόγους οι οποίοι ένιωσαν να θίγονται όταν άσκησα κριτική πρόσφατα μέσω Ορθοδόξων ιστοσελίδων στις ψευδοπροφητείες του  Μάξιμου Βαρβαρή.
Ο Μάξιμος Βαρβαρής στα εσχατολογικά βιβλία που έχει συγγράψει προλέγει τον χρόνο της Δευτέρας Παρουσίας του Ιησού Χριστού !!!
Συγκεκριμένα υποστηρίζει ότι στις 7 προς 8  Απριλίου του 2018 με το Νέο Ημερολόγιο θα γίνει η Δευτέρα Παρουσία !
Τι λέει όμως η Αγία γραφή ; Γνωρίζουμε τον χρόνο της Δευτέρας Παρουσίας;
«Περὶ δὲ τῆς ἡμέρας ἐκείνης ἢ τῆς ὥρας οὐδεὶς οἶδεν, οὐδὲ οἱ ἄγγελοι ἐν οὐρανῷ οὐδὲ ὁ υἱός, εἰ μὴ ὁ πατήρ» Μάρκος 13: 32.
Το ίδιο το αψευδές στόμα του Ιησού μας πληροφορεί ότι κανείς δεν γνωρίζει τον χρόνο της Δευτέρας Παρουσίας. Ούτε οι άνθρωποι, ούτε οι ανώτεροι από τους ανθρώπους Άγγελοι, αλλά ΟΥΤΕ Ο ΥΙΟΣ (ως άνθρωπος).
Και όμως ο ψευδοπροφήτης Βαρβαρής και οι οπαδοί του λέγουν ότι το να ισχυρίζεται κανείς ότι ο Ιησούς ως άνθρωπος δεν γνωρίζει τον χρόνο της Δευτέρας Παρουσίας αυτό είναι λέγουν ΑΙΡΕΣΗ ! Μάλιστα μερικοί οπαδοί του μου επιτέθηκαν φραστικά στα κοινωνικά δίκτυα και σε ιστοσελίδες δικές τους και με συκοφάντησαν ως αιρετικό. Αποτελούν ασφαλώς τα άτομα αυτά μία θλιβερή μειοψηφία φανατικών διότι οι περισσότεροι αναγνώστες δέχτηκαν τα γραφόμενά μου ευμενώς.
Προς τους ανώνυμους λοιπόν φανατικούς  υβριστές μου έχω να απαντήσω τα εξής :
-Επειδή πολεμώ τις αιρέσεις είμαι συνηθισμένος από προσβολές αιρετικών, αθέων, Νεοπαγανιστών, σχισματικών παλαιοημερολογητών,και πλανεμένων εσχατολόγων. Δεν τους φοβούμαι. Ούτε χαϊδεύω τα αυτιά κανενός.
- Θα παραθέσω ευθής αμέσως φωτογραφία από το κείμενο της μετάφρασης της Καινής Διαθήκης του Αειμνήστου θεολόγου –φιλολόγου Νικόλαου Ι. Σωτηρόπουλου που διαψεύδει τις άδικες κατηγορίες εις βάρος μου ότι είμαι δήθεν αιρετικός γιατί είπα ότι ο Ιησούς ως άνθρωπος δεν γνωρίζει τον χρόνο της Δευτέρας Παρουσίας :
Εγώ απλώς επανέλαβα αυτό που πολλές φορές ο αείμνηστος θεολόγος έχει πει και έχει γράψει στα βιβλία του. Και ΕΡΩΤΩ τους συκοφάντες μου : Ο Νικόλαος Σωτηρόπουλος ήταν αιρετικός σαν τον Σαλταούρα; Τι διαφορετικό είπα εγώ από τον Σωτηρόπουλο;

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΧΡΗΣΤΟ ΣΑΛΤΑΟΥΡΑ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΣΤΙΣ ΚΟΥΤΑΜΑΡΕΣ ΤΙΣ ΠΛΑΝΕΜΕΝΕΣ ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΕΣ.

Ανώνυμος είπε...

Ωραία απάντηση του Χρήστου Σαλταούρα στις συκοφαντίες!

Ανώνυμος είπε...



ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΣ :«πάσιν έκδηλον , ότι γινώσκει μέν ως Θεός, ΑΓΝΟΕΙΝ
ΔΕ ΦΗΣΙΝ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ»

ΜΕΓΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ :«…ειδώς ως Θεός, αγνοεί σαρκικώς. ..... ‘’Ουδέ ο Υιός’’. ἰνα του εξ ανθρώπων γενομένου Υιού η άγνοια η»

ΣΑΛΤΑΟΥΡΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com