11 Απρ 2014

Χρήστος Σαλταούρας, Η θυσία του Ιεφθάε


Η  ΘΥΣΙΑ  ΤΟΥ  ΙΕΦΘΑΕ
       Το παρόν άρθρο το γράφω εξ αφορμής ενός αντιχριστιανικού κειμένου που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο και προς ανασκευή αυτού. Πολλοί Νεοπαγανιστές στην προσπάθειά τους να προπαγανδίσουν ενάντια στο Χριστιανισμό παρερμηνεύουν δύσκολα χωρία της Αγίας Γραφής, εκμεταλευόμενοι κάποιες φορές και ανεπιτυχείς μεταφράσεις  του Ιερού Κειμένου όπως στην προκειμένη περίπτωση της θυσίας του Ιεφθάε.
Αναφέρει το κείμενο των αντιχρίστων προπαγανδιστών :
[ «Και ευχήθη ο Ιεφθάε ευχήν προς τον Κύριον, και είπεν, Εάν τωόντι παραδώσης τους υιούς Αμμών εις την χείρα μου, τότε ο, τι εξέλθη (πρώτο) εκ των θυρών του οίκου μου εις συνάντησίν μου, όταν επιστρέφω εν ειρήνη από των υιών Αμμών, θέλει είσθαι του Κυρίου, και θέλω προσφέρει αυτό εις ολοκαύτωμα. Τότε διέβη ο Ιεφθάε προς τους υιούς Αμμών διά να πολεμήση αυτούς• και παρέδωκεν αυτούς ο Κύριος εις την χείρα αυτού. Και ήλθεν ο Ιεφθάε προς τον οίκον αυτού• και ιδού, η θυγάτηρ αυτού εξήρχετο εις συνάντησιν αυτού μετά τυμπάνων και χορών• και αύτη ήτο μονογενής• εκτός αυτής δεν είχεν ούτε υιόν ούτε θυγατέρα. Και ως είδεν αυτήν, διέσχισε τα ιμάτια αυτού και είπεν, Οίμοι θυγάτηρ μου• όλως κατελύπησάς με, και συ είσαι εκ των καταθλιβόντων με• διότι εγώ ήνοιξα το στόμα μου προς τον Κύριον, και δεν δύναμαι να λάβω οπίσω τον λόγον μου. Εκείνη δε είπε προς αυτόν, Πάτερ μου, εάν ήνοιξας το στόμα σου προς τον Κύριον, κάμε εις εμέ κατ' εκείνο το οποίον εξήλθεν εκ του στόματός σου• αφού ο Κύριος έκαμεν εκδίκησιν εις σε από των εχθρών σου, από των υιών Αμμών. Και είπε προς τον πατέρα αυτής, Ας γείνη εις εμέ το πράγμα τούτο• άφες με δύο μήνας, διά να υπάγω να περιέλθω τα όρη και να κλαύσω την παρθενίαν μου, εγώ και αι σύντροφοί μου. Ο δε είπεν, Υπαγε• και απέστειλεν αυτήν διά δύο μήνας, και υπήγεν αυτή μετά των συντρόφων αυτής και έκλαυσε την παρθενίαν αυτής επί τα όρη. Και εις το τέλος των δύο μηνών επέστρεψε προς τον πατέρα αυτής• και έκαμεν εις αυτήν κατά την ευχήν αυτού την οποίαν ευχήθη• (δηλαδή ο Ιερέας θυσίασε και ολοκαύτωσε την κόρη του στον Ναό!) και αυτή δεν εγνώρισεν άνδρα. Και έγεινεν έθος εις τον Ισραήλ, να υπάγωσιν αι θυγατέρες του Ισραήλ από χρόνου εις χρόνον, να θρηνώσι την θυγατέρα του Ιεφθάε του Γαλααδίτου, τέσσαρας ημέρας κατ' έτος». Κριταί 11.30-40. ]
          Ο Ιεφθάε ήταν ένας από τους Κριτές του Ισραήλ ο οποίος γνώριζε πολύ καλά τον Μωσαϊκό Νόμο όπως φαίνεται από τα εδάφια Κριτές 11: 14-27. Συνεπώς γνώριζε ότι ο Μωσαϊκός  Νόμος απαγορεύει τις ανθρωποθυσίες και ολοκαυτώσεις ανθρώπων. Λευιτ. 18: 21, 20 : 2-5 Επίσης  «εγένετο επί Ιεφθάε πνεύμα Κυρίου» Κριτές 11: 29. Ο Ιεφθάε είχε την Χάρη του Θεού πάνω του. Άλλωστε και η Καινή Διαθήκη παρουσιάζει τον Ιεφθάε ως ΗΡΩΑ της Πίστεως Εβρ. 11: 32. Τίποτα από όλα αυτά όμως δεν βάζει σε σκέψεις τους υβριστές της Γραφής που παριστάνουν με περισσή υποκρισία τους Σκεπτικιστές, τους κριτικούς της Βίβλου και τους βαθυστόχαστους μελετητές του Χριστιανισμού !
          Αλλά ας έρθουμε στο 11ο κεφάλαιο των Κριτών της Παλαιάς Διαθήκης για να κάνουμε πραγματική Μελέτη :
Α) Οι χριστιανομάχοι  αποκρύπτουν με δόλο ότι το κείμενο που παραθέτουν είναι ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ του Εβραϊκού Μασοριτικού Κειμένου.Στην παραγματικότητα το κείμενο που παραθέτουν είναι το κείμενο του Βάμβα, το οποίο είναι Ελληνική μετάφραση της Αγγλικής μετάφρασης του Εβραϊκού κειμένου !!!
Το βιβλίο των Κριτών γράφτηκε πρωτοτύπως στα Εβραϊκά όχι στα Ελληνικά! Άρα αν ενδιαφέρονταν να μάθουν την αλήθεια και όχι να λασπολογήσουν θα μελετούσαν και το Εβραϊκό Κείμενο. Εμείς σε αυτή τη μελέτη αυτό θα πράξουμε.
Β) Στο χωρίο Κριτές 11: 37-39 αναφέρονται τα εξής :
 «Και είπε προς τον πατέρα αυτής, Ας γείνη εις εμέ το πράγμα τούτο· άφες με δύο μήνας, διά να υπάγω να περιέλθω τα όρη και να κλαύσω την παρθενίαν μου, εγώ και αι σύντροφοί μου.
 Ο δε είπεν, Ύπαγε· και απέστειλεν αυτήν διά δύο μήνας, και υπήγεν αυτή μετά των συντρόφων αυτής και έκλαυσε την παρθενίαν αυτής επί τα όρη.
 Και εις το τέλος των δύο μηνών επέστρεψε προς τον πατέρα αυτής· και έκαμεν εις αυτήν κατά την ευχήν αυτού την οποίαν ευχήθη· και αυτή δεν εγνώρισεν άνδρα».
Στο χωρίο αναφέρεται ΔΥΟ φορές ότι η κόρη του Ιεφθάε έκλαυσε την παρθενία της στα όρη. Ερώτημα : Γιατί εφόσον ( σύμφωνα με τους χριστιανομάχους) επρόκειτο να ανθρωποθυσιαστεί, έκλαψε την Παρθενία της και όχι την Ζωή της ; Πολύτιμο πράγμα η Παρθενία, πολυτιμότερη όμως η Ζωή! Και ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑΤΙ κατόπιν, αφού ο Ιεφθάε «έκαμεν εις αυτήν κατά την ευχήν αυτού την οποίαν ευχήθη»- Κριτές 11: 39, η Γραφή λέγει ότι «και αυτή δεν εγνώρισεν άνδρα»;;; - Κριτές 11: 39. Αφού προηγουμένως ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ αναφέρει η Γραφή ότι η θυγατέρα του Ιεφθάε ήταν Παρθένος γιατί επανέρχεται και τονίζει «και αυτή δεν εγνώρισεν άνδρα» ;;; Υπήρχε περίπτωση μία Παρθένος μετά την ανθρωποθυσία της (όπως μωρολογούν οι ταλαίπωροι χριστιανομάχοι) να γνωρίσει άνδρα;;; Ασφαλώς και όχι...
Βλέπουμε ότι ενώ ακόμα δεν έχουμε εξετάσει το Εβραϊκό Κείμενο και είμαστε ακόμα στη μελέτη της ΜΕΤΑΦΡΑΣΗΣ, αρχίζει να φαίνεται ξεκάθαρα πως καταρρέουν τα φληναφήματα των αντιχρίστων περί «Καραμπινάτης» όπως λέγουν Ανθρωποθυσίας στην Αγία Γραφή.
Ο Ιεφθάε ορκίστηκε να αφιερώσει στο Θεό ότι έβγαινε πρώτο από την οικία του ή  αν δεν ήταν κατάλληλο γι’αυτό, να το προσφέρει ως ολοκαύτωμα.
Τη θυγατέρα του ο Ιεφθάε, το ΜΟΝΑΔΙΚΟ παιδί του, το αφιέρωσε στον Θεό. Τί θυσία πράγματι οδυνηρή για τον Ιεφθάε ο οποίος δεν είχε άλλο παιδί για να αποκτήσει απογόνους και να συνεχιστεί η οικογένειά του! – Κριτές 11: 34 Η θυγατέρα του Ιεφθάε παρέμεινε παρθένα σε όλη τη ζωή της.
Γ) Ας δούμε τώρα ξανά την επίμαχη ευχή του Ιεφθάε και ενδελεχώς να εξετάσουμε το Εβραϊκό  Κείμενο.
ΚΡΙΤΕΣ 11 : 30-31: «Και ευχήθη ο Ιεφθάε ευχήν προς τον Κύριον, και είπεν, Εάν τωόντι παραδώσης τους υιούς Αμμών εις την χείρα μου,  τότε ο, τι εξέλθη εκ των θυρών του οίκου μου εις συνάντησίν μου, όταν επιστρέφω εν ειρήνη από των υιών Αμμών, θέλει είσθαι του Κυρίου, και θέλω προσφέρει αυτό εις ολοκαύτωμα.»
ΕΡΩΤΗΣΗ: Ποία λέξη του Εβραϊκού  Κειμένου μεταφράζεται ως ΚΑΙ ;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Το συνδετικό μόριο ΒΑΒ - μία λέξη που αποτελείται από ένα μόνο γράμμα - το έκτο της Εβραϊκής αλφαβήτου - το ΒΑΒ ו .
Το ΒΑΒ  ΔΕΝ έχει μόνο συνδετική σημασία αλλά και ΔΙΑΖΕΥΚΤΙΚΗ καθώς και ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΖΕΥΚΤΙΚΗ. Στο εξεταζόμενο εδάφιο έχει ΔΙΑΖΕΥΚΤΙΚΗ σημασία, σημαίνει Ή.
Ας δούμε μερικά παραδείγματα :

2 σχόλια:

V.M. είπε...

Συμφωνα με την Αγια Γραφη:
Και ελαλησε Κυριος προς τον Μωυσην,λεγων
Ιδου ,Εγω ελαβον Λευιτας εκ μεσου των υιων Ισραηλ , αντι παντος πρωτοτοκου διανοιγων μητραν εκ των υιων Ισραηλ και θελουσιν εισθαι οι Λευιται εμου.Διοτι παν πρωτοτοκον ειναι εμου.Επειδη καθ ην ημεραν επαταξα παν πρωτοτοκον εν γη Αιγυπτου,ηγιασα εις Εμεαυτον παν πρωτοτοκον εν τω Ισραηλ απο ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΣ ΚΤΗΝΟΥΣ.
Και ελαλησε Κυριος προς τον Μωυσην ,λεγων : Και αφαιρεσον δια τον Κυριον αποδομα, απο ανθρωπον, και απο βοων και απο ονων και απο προβατων ,και δος εις Ελεαζαρ τον ιερεα προσφοραν του Κυριου.
Φυσικα τα ζωα ειτανε για ολοκαυτωμα ,ως θυσια εξιλασμου στο Θεο ,ποτε ομως οι ανθρωποι.
Οι ανθρωποι που ξεχωριζε ο Θεος ,ως Θυσια ητανε για να υπηρετουν το Ναο,ως Ιερεις ,η ως φυλασοντες τον Ναο και τα αγια την κτβωτο,το αγιον θυσιαστηριο, τη χρυση λυχνια κ.λ.π.
Και την Παναγια προσεφερον οι γονεις της απο 3 ετων ,ως θυσια για το Θεο,η οποια δεν ηταν ολοκαυτωμα για να καιεται ,αλλα ηταν το μυρον το ακαινοτον ,θυμιαμα ευωσμον,ο ηγιασμενος Ναος,το ευρυχωρον σκηνομα ,στο οποιο κατοικησε ο υιος του Θεου.
Ο ΘΕΟΣ ΔΕΧΤΗΚΕ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΙΑ ,ΤΗ ΘΥΣΙΑ ΤΟΥ ΕΝΑΝΘΡΩΠΗΣΑΝΤΟΣ ΜΟΝΟΓΕΝΟΥΣ ΥΙΟΥ ΤΟΥ ,Η ΟΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΘΥΣΙΑ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΗ ΣΤΟ ΘΕΟ ,ΕΚΠΛΗΡΩΣΑΣ ΟΛΟ ΤΟ ΝΟΜΟ,ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΟΣ.
Ο ΘΕΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΔΕΧΤΗΚΕ ΤΗ ΘΥΣΙΑ ΤΟΥ ΙΣΑΑΚ,ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣΕΦΕΡΑΙ Ο ΗΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΑΒΡΑΑΜ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΔΕΧΤΗ
ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΙΑ ΠΟΤΕ,ΑΛΛΑ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΓΙΝΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΘΥΣΙΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΩΤΗΡΙΑΣ.
Ποση κακια διακατεχει την ψυχη του
πεπτωκοτος ανθρωπου για να λεει τοσα ασεβει και να δειχνει την απειρη αχαριστια του απεναντι στο ΘΕΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΚΑΙ ΚΑΤΩΠΙΝ ΠΡΟΣΕΦΕΡΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΥ ΘΥΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΗ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ.Αραγε πως θα αντικρυσουμε το ΑΓΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ;

Ανώνυμος είπε...

Αραγε ποσο μεγαλη ειναι η διαστροφη του πεπτωκοτους ανθρωπου,ωστε να παρερμηνευουν την Αγια Γραφη και να κατασυκοφαντουν το Θεο,οτι δηθεν ο Ιεφθαε θυσιασε την κορη του στο Θεο,πουθενα δεν γινεται λογος για ολοκαυτωμα,μαλλον δε αφιερωσε την κορη του στο Θεο,και δεν βλεπουν τα ολοκαυτωματα των εκατομυριων αγεννητων παιδιων, που κατακρεουργουντε με τις εκτρωσις καθημενινα στο βωμο του σεξ και του Βααλ και μαλιστα στην σημερινη εποχη της αποστασιας και δια νομου,και μετα εχουμε στομα να κρινουμε,μαλλον δε εσκεμενα να παρερμηνευσουμε, την Αγια Γραφη και το Θεο.

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com