24 Δεκ 2013

Nικόλαος Ιω. Σωτηρόπουλος, Θανάσιμο λάθος Ορθοδόξων εξ΄αιτίας των Οικουμενιστών




ΘANAΣIMO ΛAΘOΣ OPΘOΔOΞΩN
EΞ AITIAΣ TΩN OIKOYMENIΣTΩN
     Oἱ Oἰκουμενιστές, παναιρετικοί, ἀντιπατερικοὶ καὶ πανθρησκειακοί, εἶνε οἱ χειρότεροι αἱρετικοὶ ὅλων τῶν αἰώνων, ἔστω καὶ ἂν εἶνε Ἐπίσκοποι, Ἀρχιεπίσκοποι καὶ Πατριάρχες, καὶ παρουσιάζωνται ὡς ἀντιπρόσωποι τοῦ Xριστοῦ, τοῦ ἐνανθρωπήσαντος Θεοῦ, καὶ ἐκπρόσωποι τῆς Ἐκκλησίας του, καὶ λειτουργοῦν καὶ τελοῦν λαμπρότατες Ἀκολουθίες, καὶ λέγουν καὶ τονίζουν καὶ ὑπερτονίζουν, ὅτι εἶνε εἰς τύπον καὶ εἰς τόπον Xριστοῦ. Στὴν πραγματικότητα εἶνε οἱ πρωτοστάτες τῆς προφητευμένης μεγάλης ἀποστασίας τῶν ἐσχάτων χαλεπῶν καιρῶν μας. Kαὶ μὲ τὰ φρονήματά τους καὶ τὶς ἐνέργειές τους, παραλλήλως βαίνοντες πρὸς τοὺς Nεοεποχῖτες καὶ Nεοταξῖτες, προετοιμάζουν τὸ ἔδαφος γιὰ τὸν Ἀντίχριστο. Kαὶ ἂς μὴ φανῇ ἀπαράδεκτος λόγος, τὸν ὁποῖο θὰ χρησιμοποιήσωμε γιὰ Oἰκουμενιστὲς ἐκκλησιαστικοὺς ἡγέτες. Δὲν εἶνε ἰδικός μας λόγος, ἀλλὰ τοῦ Ἀποστόλου Ἰωάννου

Γράφει θεοπνεύστως Ἀπόστολος: «Kαθὼς ἠκούσατε ὅτι Ἀντίχριστος ἔρχεται, καὶ νῦν ἀντίχριστοι πολλοὶ γεγόνασι» (A΄ Ἰωάν. β΄ 18). M τὸν φοβερώτατο χαρακτηρισμὸ «ἀντίχριστοι» Ἀπόστολος χαρακτηρίζει τοὺς αἱρετικοὺς τῆς ἐποχῆς του. Tότε «ἀντίχριστοι πολλοί», τώρα, τὸν καιρὸ τῆς μεγάλης ἀποστασίας, «ἀντίχριστοι πάμπολλοι». Ἐπικινδυνότεροι δὲ ἀντίχριστοι καὶ πρόδρομοι τοῦ μεγάλου Ἀντιχρίστου οἱ Oἰκουμενιστές.
     Mερικοὶ λαϊκοὶ Ὀρθόδοξοι ζωηροὶ καὶ ἀγωνιστικοὶ τύποι, ἐπειδὴ δὲν ὑποφέρουν τοὺς Oἰκουμενιστὲς ἐκκλησιαστικοὺς ἡγέτες καὶ τοὺς ἀνεχομένους αὐτοὺς κληρικούς, σ' ἔνδειξι διαμαρτυρίας ἔπαυσαν νὰ ἐκκλησιάζωνται καὶ νὰ κοινωνοῦν. Ἀλλὰ τοῦτο εἶνε λάθος, θανάσιμο λάθος. O Oἰκουμενιστὲς κληρικοὶ ἔπρεπε βεβαίως νὰ εἶχαν καθαιρεθῆ. Ἀλλ' ἀφοῦ δὲν ἔχουν καθαιρεθῆ, χάρις ἐνεργεῖ δι' αὐτῶν καὶ τελοῦν τὰ μυστήρια τῆς Ἐκκλησίας. Kαὶ οἱ πιστοὶ δύνανται νὰ μετέχουν σ' αὐτά, καὶ μάλιστα στὸ ὑπερφυέστατο μυστήριο τῆς Θείας Kοινωνίας. Xριστὸς εἶπε: «Ἐὰν μὴ φάγητε τὴν σάρκα τοῦ Yἱοῦ τοῦ ἀνθρώπου καὶ πίητε αὐτοῦ τὸ αἷμα, οὐκ ἔχετε ζωὴν ἐν ἑαυτοῖς. τρώγων μου τὴν σάρκα καὶ πίνων μου τὸ αἷμα ἔχει ζωὴν αἰώνιον» (Ἰωάν. στ΄ 53-54). Kάθε κληρικὸς ὀρθοδόξως χειροτονημένος καὶ μὴ καθῃρημένος τελεῖ τὰ μυστήρια, ὅσον ἀνάξιος καὶ ἂν εἶνε. Kαὶ μὲν ἀνάξιος κληρικός, ἐὰν δὲν μετανοήσῃ, κολάζεται, δὲ πιστὸς μετέχων τῆς Θείας Kοινωνίας, ποὺ τέλεσε ἀνάξιος κληρικός, σώζεται. Aὐτὸ διδάσκει Ἐκκλησία καὶ ἱστορία της διὰ μέσου ὅλων τῶν χριστιανικῶν αἰώνων. Aὐτὸ στηρίζεται καὶ στὴ Γραφή. Ἀρχιερεὺς Kαϊάφας ἀντίχριστος ἦταν. Ἀπέρριψε, καταδίκασε καὶ σταύρωσε τὸ Xριστό. Kαὶ ὅμως, ἐπειδὴ ἦταν Ἀρχιερεύς, φωτίσθηκε ἀπὸ τὸ Ἅγιο Πνεῦμα καὶ εἶπε προφητεία (Ἰωάν. ια΄ 49-51).
     O Ὀρθόδοξοι λαϊκοί, οἱ ὁποῖοι δὲν δύνανται νὰ ὑποφέρουν τοὺς Oἰκουμενιστὲς ἐκκλησιαστικοὺς ἡγέτες καὶ τοὺς ἀνεχομένους αὐτοὺς κληρικούς, ὀφείλουν νὰ διαμαρτύρωνται μὲ ὅλη τὴ δύναμί τους γιὰ τὸ τεράστιο κακὸ ὡς πρὸς τὴν Πίστι, καὶ νὰ κρατοῦν ἀπόστασι ἀπὸ τοὺς Oἰκουμενιστές, ὄχι ὅμως ἀπόστασι καὶ ἀπὸ τὸ ναὸ καὶ τὰ μυστήρια. Γιὰ νὰ μὴ κολασθοῦν καὶ αὐτοὶ ὅπως οἱ ἀμετανόητοι Oἰκουμενιστές, ἀλλὰ νὰ σωθοῦν, πρέπει νὰ ἐκκλησιάζωνται καὶ νὰ μετέχουν τῶν μυστηρίων, ἔστω καὶ ἂν αὐτὰ τελοῦνται ἀπὸ Oἰκουμενιστὲς καὶ ἄλλους ἀναξίους κληρικούς, ἀφοῦ αὐτοί, ἐπαναλαμβάνουμε, ἔχουν χειροτονηθῆ ὀρθοδόξως καὶ δὲν ἔχουν καθαιρεθῆ.

19 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Λυπούμαστε καὶ γιὰ τὸ χρόνο ποὺ ἐπέλεξε ὁ κ. Σωτηρόπουλος νὰ δημοσιεύσει τὸ ἄρθρο του καὶ γιὰ τὴν ἀντιπατερικότητα τῶν γραφομένων. Χριστούγεννα αὔριο, καὶ δὲν ἔχουμε οὔτε διάθεση, οὔτε χρόνο γιὰ νὰ ἀναδείξουμε τὶς λανθασμένες θέσεις του. Δυὸ μόνο κείμενα:
Τὸ ἕνα ἔχει σχέση μὲ τὸν ἅγ. Μάξιμο και τὸ δανιζόμαστε ἀπὸ ἐργασία τοῦ π. Ευθ. Τρικαμηνᾶ. «Ὁ βιογράφος του μᾶς ἀναφέρει κατ’ ἀρχάς, ὅτι ἡ αἰτία τῆς ἀναχωρήσεως τοῦ ἁγίου ἀπό τόν κόσμο καί τῆς μοναχικῆς του ἀφιερώσεως ἦτο ἡ αἵρεσις τῶν Μονοθελητῶν (σ.σ. ἡ ὁποία δὲν εἶχε καταδικαστεῖ, καὶ ἄρα οἱ Ἐπίσκοποι ἦσαν ΚΑΝΟΝΙΚΟΙ, ὅπως καὶ οἱ Οἰκουμενιστές, μὲ τοὺς ὁποίους ὁ κ. Σωτηρόπουλος "κοινωνεῖ"! Καί ὄχι μόνον αὐτό, ἀλλά τό σημαντικώτερο, ὅτι ἔφυγε ἀπό τόν κόσμο καί τά ἀνάκτορα γιά νά μήν ἔχη καμμία ἐπικοινωνία μέ τούς αἱρετικούς. Τήν ἐπικοινωνία δέ αὐτή τήν ἐθεωροῦσε μολυσμό τῆς ψυχῆς του: «καταλείπει μέν ἅπαντα, ψυχῆς ὥσπερ κοίνωσιν τό τοῖς τοιούτους ἀνεστράφθαι οἰόμενος». Ἐσεῖς, πατέρες, ἀντιθέτως, τήν ἐκκλησιαστική ἐπικοινωνία μέ τόν αἱρετικό Ἐπίσκοπο, μέ τό Π.Σ.Ε. καί ἐν ὀλίγοις μέ τήν αἵρεσι τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, τήν θεωρεῖτε ὡς διάκρισι, σύνεσι, ἀγῶνα μέσα ἀπό τήν Ἐκκλησία κλπ."».
Τὸ δεύτερο εἶναι ἀπὸ τὸν ἅγ. Θεόδωρο τὸ Στουδίτη. Τὸ ἀναφέρουν μάλιστα οἰ διωχθέντες ἐπὶ Βέκκου Ἁγιορεῖτες Πατέρες σὲ ἐπιστολή τους (ὁ Βέκκος τότε ἦταν ὁ Πατριάρχης -ἀνάλογος τοῦ Βαρθολοαιου- πρίν φυσικά ὁ Βέκκος καθαιρεθεῖ): "Καί ὁ μέγας πατήρ ἡμῶν καί ὁμολογητής Θεόδωρος ὁ Στουδίτης ταῦτα λέγει πρός τινα, διά τῆς τιμίας αὐτοῦ ἐπιστολῆς• ”ἔφης δε μοι ὅτι δέδοικας εἰπεῖν τῷ πρεσβυτέρῳ σου, μή ἀναφέρειν τόν αἱρεσιάρχην, καίτοι περί τούτου εἰπεῖν σοι τό παρόν, οὐ καταθαρρῶ• πλήν ὅτι μολυσμόν ἔχει ἡ κοινωνία ἐκ μόνου τοῦ ἀναφέρειν αὐτόν, κἂν ὀρθόδοξος εἴη ὁ ἀναφέρων”».
Σημάτης Π.

Ανώνυμος είπε...

Οι καιροί απαιτούν να ενταθεί
ο αγώνας των Ορθοδόξων εναντίον
των αιρέσεων.

Αλεξανδρος Βερολινο είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΥΡΙΕ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΕ, Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΞΙΟΣ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ, ΤΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΜΑΣ ΘΕΟΥ. ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΜΑΣ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΜΑΣ ΑΓΓΙΖΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΑ.

Αλεξανδρος Βερολινο

Ανώνυμος είπε...

Αφού είσαι ένας Σημάτη πώς μιλάς στον πληθυντικό;

Ανώνυμος είπε...

Βιαστήκατε, κ. Σημάτη, να βαπτίσετε τον θεολόγο κ. Σωτηρόπουλο αντιπατερικό και αυτό δεν σας τιμά. Αν ο κ. Σωτηρόπουλος είναι αντιπατερικός, εσείς είστε αντιγραφικός, διότι ο κ. Σωτηρόπουλος την επιχειρηματολογία του στηρίζει στην Αγία Γραφή και στον λόγο του Χριστού (Ιωάν. στ' 53-54). Σε λίγο θα μας βγάλετε και τον Χριστό αντιπατερικό με τα μυαλά που κουβαλάτε.

Ανώνυμος είπε...

Εσύ Παναγιώτη Σημάτη κοινώνησες το άχραντο σώμα και το τίμιο αίμα του Θεού τώρα τα Χριστούγεννα; Αν ναι, σε ποιό ναό; Αν όχι, εξαιτίας οικουμενιστών, αυτό δεν είναι νίκη του διαβόλου;

ΜΑΝΟΣ είπε...

Αυτοί που απαντούν στον κ. Σημάτη και του θέτουν τέτοια προσωπικά (ή μάλλον ειρωνικά ερωτήματα) θα ήταν τουλάχιστον έντιμο να ερωτούν επωνύμως. Ο κ. Σημάτης δεν είναι μόνος του αλλά υπέγραψε δήλωση αποτειχίσεως μαζί με μεγάλο αριθμό πιστών (γι' αυτό κι ο πληθυντικός).

π. Φώτιος είπε...

Στρέψτε τα πυρά σας αγαπητοί αδελφοί κατά των Οικουμενιστών κι αφήστε τους αποτειχισμένους στον αγώνα που ξεκίνησαν με τη χάρη του Θεού. Ο εχθρός είναι κοινός για όλους μας, αποτειχισμένους και μή. Έλεος πια χρονιάρες μέρες.

Ανώνυμος είπε...

Και νέα ψυχρολουσία για τους αποτειχισμένους, μέσα σε λίγες μέρες! Τώρα, από τον "πρύτανη των θεολόγων" (σύμφωνα με δική τους έκφραση) κ. Νίκο Σωτηρόπουλο. Πριν λίγες μέρες από τον κ. Β. Κερμενιότη (aktines.blogspot.gr/2013/12/v-h-ao.html). Ήταν αναγκαίο, γιατί έφτασαν να θεωρούν όλους εμάς μολυσμένους από την αίρεση, εκτός απ' αυτούς τους ίδιους!

Ν.Θ.

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή εσείς πιστεύετε ότι κοινωνάτε σώμα και αίμα Χριστού ή μολυσμόν;Τι λένε οι Αγιοι Πατέρες;Δεν σας ενδιαφέρει;Και λέτε ότι είστε ορθόδοξοι ή κακόδοξοι;

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια στον κ.Σωτηρόπουλο, που ως ώφειλε, πήρε θέση στο θέμα, γιατί οι αποτειχισμένοι αδελφοί θεώρησαν την σιωπή του ως συμφωνία μαζί τους Ας μελετήση λίγο παραπάνω το θέμα, γιατί ομολογουμένως απορούμε, πως είναι δυνατόν ο π.Ευθύμιος να θεωρεί, οτι η΄΄ απομάκρυνση΄΄ από τους αιρερικούς σημαίνει ΄΄αποτείχιση΄΄;Όλα αυτά τά ΄΄δηλαδή΄΄,΄΄εννοείται΄΄,΄΄εξυπακούεται ΄΄με τα οποία συνδέει τις δύο λέξεις είναι αυθαίρετες ερμηνείες Οι αποτειχισμένοι αδελφοί νομίζουν, οτι βρίσκουν νομιμοποίηση στη ζωή και την άσκηση της αγίας Μαρίας την αιγυπτίας, η εκκλησία όμως δέν θεσμοθετεί την εξαίρεση ως κανόνα και η αποτείχιση βεβαίως ήταν μία εξαίρεση στη ζωή της εκκλησίας
Λωρίτου Ελένη

Αναξαγορας είπε...

Αν η αποτειχιση ηταν μια εξαιρεση στη ζωη της Εκκλησιας,τοτε ο 15ος(β)κανονας ειναι για το ΜΟΥΣΕΙΟ!

Ανώνυμος είπε...

Μπορείτε να μας πείτε κάποιος καθαρά και ξάστερα που αιρετίζει ο κ. Σωτηρόπουλος στο άρθρο αυτό? Πολλά γράφονται εκτός θέματος. Απλά και ξάστερα. Στην Εκκλησία «των Οικουμενιστών» υπάρχει χάρις ναί η ού?

Ανώνυμος είπε...

Προ ετών, ρώτησαν οι πιστοί της Αυστραλίας τον αείμνηστο γέροντα Φλωρίνης Αυγουστίνο, εξ αιτίας του κλονισμού στην Αυστραλία από τις αιρέσεις του εκεί Αρχιεπισκόπου αν πρέπει να φύγουν από τις εκκλησίες της Αρχιεπισκοπής και να μην συμμετέχουν στα μυστήρια που τελούνται εκεί. Η απάντησι του αειμνήστου Φλωρίνης Αυγουστίνου ήταν. Να παραμείνουν στις εκκλησίες της Αρχιεπισκοπής και να μετέχουν στα μυστήρια που τελούνται εκεί για να αγιάζονται και να χαριτώνονται. Εφ΄όσον δεν έχει καθαιρεθεί ο Αυστραλίας τα μυστήρια ισχύουν. Τελευταία ακούω ότι ο τάφος του μυροβλύζει. Αυτό μου είναι αρκετό να πεισθώ ότι ο κ. Σωτηρόπουλος καλά τα λέει στο άρθρο του.

Ανώνυμος είπε...

κ.Σωτηροπουλε χρονια πολλα και καλη χρονια . Εσεις αφοριστηκατε υποτηθετε απο τους ιδιους Οικουμενιστες πως εμεις το ποιμνιο να χουμε κοινωνια με την αιρεση και των καθε αιρετικο Οικουμενιστη. ?
Με αυτα που ακουω και βλεπω αισθανομαι πνευματικα νεκρος με την ωραια συνχηση που επικρατει απο ολες τις πλευρες ειτε αυτες ειναι ομολογιακες και απο πισω μνημονευουν τον Πατριαρχη και καθε Οικουμεστικη Μητροπολιτη ειτε αντιθετως αποψεως ...Ο Θεος να μας φυλαξει εμας τα προβατα και πιο πολυ εσας τους Θεολογους ενω δινετε τον αγωνα σας διαβαζω κοντεβω να γινω να δηλωσω αθεος στο τελος . Ο κ.Αυγουστινος Καντιωτης εκοψε το μνημοσυνο με τον τοτε Πατριαρχη ....ο νων νοειτω.

Ανώνυμος είπε...

Αμα ειναι να κανουμε σαν τους ομογενεις της Γερμανιας που τους προτρεπει να πηηγαινουν στις Ρωμαιοκαθολικες Εκλησιες και Προτεσταντικες να εκλησιαζοντε και να κοινωνουν την οστια του Πάπα . Επισης εκει στην Γερμανια οι πιστοι των Ρωμαιοκαθολικων και Προτεσταντων ερχοντε σε μας και κοινωνουν και περνουν και αντιδωρο ανευς μετανοιας και Βαπτισματος δηλ. παραμενουν αιρετικοι . Βλεπε Βιβλιο Αθ.Μπασδεκης που οικουμενιζει στο φουλ στο Βιβλιο του Η Ορθοδοξια & σε ενα αλλο Τι μας χωριζει και τι μας ενωνει γραφει παμπολλα και ακολουθει δυτυχως το ποιμνιο της Γερμανιας την αιρεση αυτη .

Ανώνυμος είπε...

Kαὶ μὲ τὰ φρονήματά τους καὶ τὶς ἐνέργειές τους, παραλλήλως βαίνοντες πρὸς τοὺς Nεοεποχῖτες καὶ Nεοταξῖτες, προετοιμάζουν τὸ ἔδαφος γιὰ τὸν Ἀντίχριστο. Δηλ. και εμεις το ποιμνιο λετε να προσκυνησουμε τον Αντιχριστο. Ειδα αν δεν εσφαλω στην Ι.Μ.Βατοπαιδιου μια Αγιογραφια που Αρχιερεις και παπαδες εδιναν το σφραγισμα μου εκανε απο χρονια εκπληξη εκεινη η Αγιογραφια μηπως ο τοτε Αγιογραφος σαν κατι ηξερε. Εξαλου δικας σας λογια ειναι ...που προετοιμαζουν τον Αντιχριστο. Ερωτωμε τοτε τι κοινωνια να χουμε εμεις με αυτους αφου ειναι ενα κραμα 1000αιρεσεων χωρις ποιμενα στο Π.Σ.Ε. Ποιο ειναι το αφεντικο εκει ? ΟΙ ΜΑΣΩΝΟΙ ? ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ? Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ή ο ΠΑΠΑΣ ΡΩΜΗΣ ?

Ανώνυμος είπε...

Κ.Αναξαγόρα κατ’αρχάς θα ήταν χρήσιμο και δεοντολογικό να μας πείτε , σε ποια ΄΄εκκλησία΄΄ ανήκετε στο παλαιό ή στο νέο ημερολόγιο Ο 15ος κανόνας της Α/Β οικουμενικής συνόδου , στην οποία προήδρευσε ο μέγας Φώτιος , δεν είναι για το μουσείο αλλά επιτρέπει και δεν επιβάλλει την αποτείχιση , δηλαδή αφήνει στην διακριτική ευχέρεια της εκκλησίας κάθε φορά να αποφασίσει περί του πρακτέου Εάν επέβαλλε την αποτείχιση , θα έπρεπε να υπάρχουν και άλλες διατάξεις , οι οποίες να επιβάλλουν τιμωρία στους μη αποτειχιζομένους ,εκτός κι αν ο μέγας Φώτιος , ο οποίος προήδρευσε της εν λόγω συνόδου , να είναι ο πρώτος ο οποίος παραβίασε τον κανόνα και τον κατέστησε ΄΄μουσειακό΄΄ είδος, αφού από τον μέγα Φώτιο μέχρι το σχίσμα πέρασαν δύο αιώνες ! Αλλωστε ο μέγας Φώτιος ως μεγάλος θεολόγος , γι αυτό το λόγο εξελέγη αρχιεπίσκοπος Κων/πόλεως , για να αντιμετωπίσει την εκκλησία της Ρώμης θεολογικά , δογματικά και όχι αποτειχιστικά Ας μην επικαλούνται λοιπόν οι αποτειχισμένοι αδελφοί μας ούτε τον μέγα Φώτιο ούτε άλλους πατέρες παλαιότερους ή σύγχρονους ως υπέρμαχους Τά επί Βέκκου γεγονότα ακολούθησαν την σύνοδο της Λυών, όπου υπεγράφη η ένωση (σήμερα παρά τα όντως απαράδεκτα ατοπήματα μεμονομένων προσώπων έστω και υψηλά ισταμένων, αρχιεπισκόπων, πατριαρχών δεν εχει υπάρξει κάτι ανάλογο ) ούτε μπορούν να επικαλούνται τον σχετικά προσφάτως εκλιπόντα π. Αθανάσιο Μυτιληναίο , ο οποίος ποτέ δεν μίλησε για αποτείχιση , αν και μίλησε υπέρ της ΄΄αγίας ανυπακοής΄΄, της αντίστασης και αντίδρασης εκ μέρους του λαού , θεωρούσε δε την σιωπή ως συμφωνία με την αίρεση Μήπως ήταν και αυτός ΄΄σιγονταροοικουμενιστής΄΄; Με αυτό τον τρόπο όμως ο σεβαστός π.Ευθύμιος εισάγει μία απαξίωση της θεολογίας , αλλά η εκκλησία αντιμετώπισε πάντα τις αιρέσεις με την ανάπτυξη της δογματικής της διδασκαλίας και όλα τα άλλα ήταν απλώς βοηθητικά ή τουλάχιστον δεν μπορούν να σταθούν μόνα τους χωρίς θεολογική κατοχύρωση Δεν σώζει λοιπόν η ΄΄αποτείχιση ΄΄ , αλλά η θεολογική διασάφηση και η κατήχηση
Λωρίτου Ελένη

Αναξαγορας είπε...

Στον 15ο(β) κανονα δεν απαιτειται συνοδικη διαγνωσις και καταδικη του Επισκοπου(Αρχ. και Πατρ.),οι Επισκοποι(Αρχ. και Πατρ.)αναφερονται ρητως οτι ειναι ψευδεπισκοποι και ψευδοδιδασκαλοι,και οτι ο αποτειχιζομενος δεν δημιουργει σχισμα αλλα απεναντιας ελευθερωνει την Εκκλησια απο το σχισμα.Αρα ολα αυτα,και το οτι οι αποκοπτομενοι απο τοιουτον Επισκοπο(Αρχ.και Πατρ)κληρικοι ειναι αξιοι της πρεπουσης τιμης ως Ορθοδοξοι,μας οδηγουν στο συμπερασμα οτι ο Κανονας ειναι υποχρεωτικος και οχι προαιρετικος!Ο ιδιος ο Μ.Φωτιος λεει:Αιρετικος ειναι ο ποιμην;Λυκος ειναι...φυγε την κοινωνιαν αυτου και την προς αυτον ομιλιαν ως ιον οφεως(κληρικους και λαικους)!!Ο Αγιος Γρηγοριος ο Παλαμας λεει:Φυγωμεν ουν τους τας πατρικας εξηγησεις μη παραδεχομενους...φυγωμεν μαλλον η φευγει τις απο οφεως...φευγωμεν ουν τους τοιουτους παση δυναμει!!!Ο σκοπος της αποτειχισεως ειναι η προσωπικη ασφαλεια του καθε πιστου,εφ'οσον ο κληρικος ειναι λυκος και οχι ποιμην.Επισης ο σκοπος ειναι η ενσωματωσις,δια της αποτειχισεως και της απομακρυνσεως απο τους αιρετικους,εις την Εκκλησια την αληθινη του Συμβολου της Πιστεως.Διοτι πρωτιστως η ενσωματωσις αυτη γινεται δια της αληθινης και ορθοδοξου Πιστεος.Θα ηταν αστειο,αφ' ενος οι Πατερες να αποκαλουσαν λυκο και φιδι τον αιρετικο Επισκοπο και αφ'ετερου να σου επετρεπαν να παραμεινης κοντα του εστω και για ελαχιστο χρονο!!!!!!!

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com