5 Νοε 2013

Το πανθρησκειακόν παραλήρημα του Πατριάρχου Αλεξανδρείας





ΤΟ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΚΟΝ ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ
Ὁ «δεύτερος στὴν τάξη» πατριάρχης, ξεπέρασε τὸν «πρῶτον στὴν τάξη» πατριάρχη, στὸν οἰκουμενιστικὸ κατήφορο! Ὁ πατριάρχης Ἀλεξανδρείας κ. Θεόδωρος πῆγε στὴ Ρώμη, γιὰ νὰ συμμετάσχει στὴν ἐκεῖ διαχριστιανικὴ καὶ διαθρησκειακὴ συνάντηση, ποὺ ὀργάνωσε ὁ θλιβερὸς ἡγετίσκος τοῦ Βατικανοῦ, νομίζοντας πὼς μπορεῖ νὰ ἡγηθεῖ κάποια στιγμὴ ὅλων τῶν δογμάτων καὶ τῶν θρησκειῶν τοῦ κόσμου!

Τὴν ἀρχὴ τῆς πρωτοφανοῦς οἰκουμενιστικῆς του παρε- κτροπῆς τὴν ἔκαμε κ. Θεόδωρος μὲ τὴν προσφώνησή του πρὸς τὸν «ἅγιο πατέρα», χαρακτηρίζοντας τὸν αἱρεσιάρχη: «ποιμένα καὶ διάκονο τῆς ἀγάπης καὶ τῆς ἀλήθειας» καὶ τὸ παναιρετικὸ καὶ ἁμαρτωλὸ Βατικανό: …ἀρχαία «Ἐκκλησία»! Στὴν ὁμιλία του στὴ συνάντηση ξεπέρασε κάθε ὅριο. Συμπεριέλαβε τὴν Ἐκκλησία στὸ «ἴδιο σακὶ» μὲ τὶς αἱρέσεις καὶ τὶς θρησκεῖες τοῦ κόσμου! Ἡ θρησκεία (τὸ σακὶ μὲ τὶς θρησκεῖες) κατὰ τὸν κ. Θεόδωρο προσφέρει, σὺν τοῖς ἄλλοις «προοπτικὴ αἰώνιας σωτηρίας»! Ὁ «θρησκευτικὸς αὐτοπροσδιορισμὸς» (βλέπε δογματικὴ διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας) ἀποβαίνει, κατ’ αὐτόν, «παράγων διχασμοῦ καὶ μισαλλοδοξίας, φανατισμοῦ καὶ βίας»! Γι’ αὐτὸ πρότεινε «τὴν ἑνότητα μέσα στὴ διαφορετικότητα». Πρότεινε στοὺς ἀρχηγοὺς τῶν παρισταμένων αἱρέσεων καὶ θρησκειῶν νὰ «μάθουμε τοὺς πιστούς μας ὄχι μόνον νὰ παραμείνουν στὴν παράδοσή τους, ἀλλὰ καὶ νὰ διατηροῦν τὴν ἰδιοσυστατικὴ τους ταυτότητα»! Καὶ τὸ πλέον ἐξωφρενικό!
«Εἶναι καιρὸς νὰ μάθουμε τοὺς πιστούς μας ὅτι ἡ ἀπολυτοποίηση τῆς ἰδιαιτερότητας (βλέπε θεία ἀποκάλυψη στὴν Ἐκκλησία) δὲν συνιστᾶ διάσωση τῆς ἀλήθειας, ἀλλὰ φαλκίδευση τῆς ἀλήθειας καὶ ὀλίσθηση πρὸς τὴν θρησκειογενῆ νεύρωση τῆς ἀποκλειστικότητας»! Ποιὲς ἄλλες μαρτυρίες χρειαζόμαστε, γιὰ νὰ πεισθοῦμε ὅτι ὁ «ἅγιος» Ἀλεξανδρείας βρίσκεται σὲ οἰκτρὴ πλάνη; Ὅτι μεταβλήθηκε σὲ ἠχηρὸ φερέφωνο τοῦ πανθρησκειακοῦ ὁράματος τῆς «Νέας Ἐποχῆς»;
Ορθόδοξος Τύπος, 1/11/2013 
Δείτε σχετικά και:

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εαν συμβουλευσεις τον αμαρτανοντα αδελφον και δεν τον εκαταπεισες,συμβουλευσε τον και δευτερον και τριτον και παντοτε,ισως και βλεποντας σε εκεινος πως τον επεφορτισθης,εντραπη και αφεθη απο την εκτροπην του.ΚΑΙ μη λεγεις οτι δυο και τρις και πολλακις τον εσυμβουλευσα και τιποτε δεν εκατορθωσα.Οσο περισσοτερο επιμεινης,τοσον και περισσοτερον εχεις εκ Θεου μισθον!Δεν βλεπεις,ποση μακροθυμιαν δειχνει ο Θεος εις ημας,οι οποιοι ,'ολον οπου δεν πειθομεθα ουδεακουομεν ταςεντολας του,αυτος ομως δεν παυει να μας συμβουλευη εκεινα οπου αποβλεπουν εις την σωτηρια μας δια των Προφητων,των Αποστολων και Ευαγγελιστων;'' καν γαρ σημερον μη πεισθηναι τοις παρα σου λεγομενοις...μη παυσει...ουχ ορας πως δια παντος ο Θεος ημιν παραινει δια των Προφητων,δια των Αποστολων και δια των Ευαγγελιστων;''ομιλια Ι.Χρυσοστομου.

Ανώνυμος είπε...

Αυτά που μας αναφέρει ο ανώνυμος σχολιαστής αφορούν τον αμαρτάνοντα αδελφό κι όχι τον αιρετικό. Ο ιερός Χρυσόστομος άλλα μας διδάσκει για τη συμπεριφορά μας προς τους αιρετικούς ως στόμα του Απ. Παύλου. Υπάρχει σαφής διαχωρισμός του αμαρτάνοντος από τον αιρετικό αδελφό. Για να μην υπάρχουν παρανοήσεις και παρεξηγήσεις.

Ανώνυμος είπε...

Η ΑΠΟΣΙΩΠΗΣΗ ΤΟΥ ΚΛΗΡΟΥ ΕΚΕΙ ΟΔΗΓΕΙ ΤΟ ΛΑΟ.

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com