2 Ιουλ 2013

Λυκούργος Νάνης, Ο λέβητας της οργής του πιστού λαού κινδυνεύει να εκραγεί



Ο ΛΕΒΗΤΑΣ ΤΗΣ ΟΡΓΗΣ ΤΟΥ ΠΙΣΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΙΝΔΥΝΕΤΕΙ ΝΑ ΕΚΡΑΓΕΙ
Ασύδοτος ο μητροπολίτης Περγάμου Ιωάννης, απ τη μια καταφρονεί το γράμμα και το πνεύμα των ιερών κανόνων, οι οποίοι, επινεύσει του Παναγίου Πνεύματος, ρυθμίζουν τις σχέσεις των Ορθοδόξων με τους αιρετικούς, κι απ την άλλη περιφρονεί σκαιότατα την ευαισθησία του Ορθοδόξου εκκλησιαστικού πληρώματος επί θεμάτων Ορθοδόξου Δόγματος,εκλαμβάνοντας, προφανώς,(είθε να τον αδικώ), το τελευταίο, σαν απρόσωπο όχλο και άθροισμα μουζίκων.  Πόθεν αρύεται ο Ιωάννης Ζηζιούλας την ορθόδοξη εκκλησιαστική  νομιμοποίηση, προκειμένου, να προβαίνει, από μεθόδου και εκ συστήματος, σε ενέργειες έκνομες, άθεσμες και εκθεμελιωτικές του Ορθοδόξου Ήθους;

Πώς ελαφρά τη καρδία και γυμνή τη κεφαλή καταστρατηγεί πλειάδα θεοπνεύστων ιερών κανόνων που απαγορεύουν ρητώς και αυστηρώς τις συμπροσευχές μετά των ετεροδόξων; Και ας μην προσπαθούν κάποιοι να "χρυσώσουν το χάπι", κατά το κοινώς λεγόμενο, ισχυριζόμενοι, σοφιστικώ τω τρόπω, ότι οι εν λόγω συμπροσευχές δεν προσκρούουν δήθεν στο πνεύμα αλλά μόνο στο γράμμα των σχετικών ιερών κανόνων, διότι θα προκύψει κλαυσίγελως επί τη προβολή τοιούτου φαιδρού "επιχειρήματος" και συλλογισμού! Μα το πνεύμα των κανόνων επηρεάζεται και θίγεται και εξ αυτού ακριβώς του γεγονότος γεννάται η καθολική αντίδραση του ορθοδόξως φρονούντος ποιμνίου.
 Με τις συμπροσευχές, θίγεται αφεύκτως ο πυρήνας της δογματικής διαφοροποιήσεως της Ορθοδόξου Εκκλησίας από τις αιρετικές, "χριστιανικές", κοινότητες και εξυπηρετείται ανυπερθέτως ο δογματικός μινιμαλισμός και σχετικισμός. Κι όμως! Κορυφαίοι εκκλησιαστικοί αξιωματούχοι, εντεταλμένοι θεόθεν να προφυλάσσουν το Ορθόδοξο Δόγμα από νοθεύσεις, αλλοιώσεις και προσθαφαιρέσεις,και να περιφρουρούν την ποίμνη τους απ το συγκρητισμό και τον οικουμενισμό, υπηρετούν με πιστότητα τον τελευταίο, κατασκανδαλίζοντας τους πιστούς, πυροδοτώντας εντάσεις και σχίσματα, και, το χείριστον όλων, πλανώμενοι οι ίδιοι, καθιστούν θύματα πλάνης και τα μέλη του ποιμνίου τους,  ακυρώνοντας στη συνείδησή τους τη μοναδικότητα της Ορθοδόξου Εκκλησίας ως αποκλειστικού φορέως της Αληθείας με κατάδηλες σωτηριολογικές συνέπειες!
Μερικοί, ευλόγως, θα αναρωτηθούν; Μα δεν υφίσταται, "προισταμένη αρχή", για τον τολμητία επίσκοπο, προκειμένου να τον ανακαλέσει στην τάξη; Δυστυχώς, καθώς τυγχάνει και τυφλώ δήλον, ο ειρημένος επίσκοπος δρα και κινείται με την ανοχή και  ενθάρρυνση του πατριάρχη  Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου , συνευδοκούντων και των προκαθημένων και λοιπών εκκλησιαστικών αξιωματούχων των υπολοίπων Ορθοδόξων Πατριαρχείων και Τοπικών Αυτοκεφάλων Εκκλησιών. "Τυφλός εάν τυφλόν οδηγεί, αμφότεροι εις βόθυνον πεσούνται"!
Άλλωστε οι τελευταίοι "αμιλλώνται" και "διαγκωνίζονται" στην καταπάτηση των ιερών κανόνων, των καθοριζόντων τις σχέσεις της Ορθοδοξίας με τις αιρέσεις. Κλασσικό παράδειγμα η Σερβική Εκκλησία, που "πτύει", με την εν γένει διαχριστιανική και διαθρησκειακή πολιτική της, τις άγιες υποθήκες των αγίων Νικολάου Βελιμίροβιτς και Ιουστίνου Πόποβιτς, ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΙΝΕΤΈΑ ΕΞΑΊΡΕΣΗ ΤΟΥ ΜΑΡΤΥΡΙΚΟΥ, ΚΑΝΟΝΙΚΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΡΑΤΣΚΑΣ ΚΑΙ ΠΡΙΖΡΕΝΗΣ ΑΡΤΕΜΙΟΥ, ΓΝΗΣΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΤΕΚΝΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΟΥΣΤΙΝΟΥ! Στρέφοντας κάποιος τους οφθαλμούς στα καθ ημάς, τουτέστιν εντός της περιοχής της Αυτοκεφάλου Εκκλησίας της Ελλάδος, καταλαμβάνεται από βαθεία  θλίψη που τάχιστα μετατρέπεται σε αγανάκτηση.
Το Ορθόδοξο Δόγμα προδίδεται και οι επίσκοποί μας συνευωχούνται και συμποσιάζονται! Οι προδοτικές δηλώσεις και ενέργειες του Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου έχουν καταγραφεί λεπτομερώς και έχουν ελεγχθεί αρμοδίως, ούτως ώστε να παρέλκουν η εκ νέου αναπαραγωγή και ο σχολιασμός τους. Εκείνο όμως που δύσκολα μπορεί να παραμείνει ασχολίαστο είναι η συμπεριφορά ενίων Ελλαδιτών μητροπολιτών απέναντι στα πατριαρχικά ατοπήματα. Όχι μόνο έχουν επιλέξει σαν μέθοδο "προσέγγισης" των εν θέματι ατοπημάτων την "αγία σιωπή", (πόσο άραγε αγία μπορεί να είναι εν προκειμένω η σιωπή;), αλλά και σπεύδουν "αγαλλομένω ποδί" στην υποδοχή και απόδοση τιμών στον καταπροδίδοντα την Ορθοδοξία πατριάρχη και τη συνοδεία του αποξενούμενοι, κατ αυτόν τον τρόπο, απ τον πιστό λαό που αλγεί  αντιμετωπίζοντας την αφωνία και το συμβιβασμό των ποιμένων του.
Ποιος μπορεί άραγε να λησμονήσει τα γεγονότα της Καστοριάς, των Γρεβενών, της Φλώρινας, της Σιάτιστας, της Κοζάνης κ.ά.! Λίγοι μητροπολίτες, μετρημένοι δυστυχώς στα δάκτυλα της μιας χειρός, αγωνίζονται ουσιαστικά εναντίον του οικουμενισμού και των θεραπόντων του. Οι λοιποί έχουν συμβιβασθεί. Οι πλείστοι, θεωρητικά έχουν ταχθεί κατά του οικουμενισμού, αλλά σιωπούν αιδημόνως όταν κάποιοι συνεπίσκοποί τους ασχημονούν υπηρετώντας τον τελευταίο.
Πού είναι σήμερα οι μιμητές των  Φλωρίνης Αυγουστίνου, Ελευθερουπόλεως  Αμβροσίου,   Παραμυθίας   Παύλου,  Τρίκκης Διονυσίου,  Κερκύρας Μεθοδίου,  Μηθύμνης  Ιακώβου που αγωνίστηκαν με σφοδρότητα κατά του οικουμενισμού κλατονομάζοντας και τους ηγέτες του στην εποχή τους; Μήπως οι υγιώς φρονούντες επίσκοποι των ημερών μας, μιμούμενοι το παράδειγμα των τριών πρώτων,θα πρέπει στα σοβαρά να προσανατολισθούν, εδώ που έχουν φθάσει τα πράγματα, προς τη διακοπή του μνημοσύνου του παραπαίοντος σε θέματα Ορθοδόξου Πίστεως, πατριάρχη Βαρθολομαίου;
Μήπως έχουν πια εξαντληθεί τα περιθώρια της υπομονής του θρησκεύοντος λαού; Μήπως ο λέβητας της οργής του κινδυνεύει να εκραγεί με απρόβλεπτες συνέπειες; Απευκταία, οπωσδήποτε, για κάθε  μέλος της Ορθοδόξου Εκκλησίας ΠΟΥ ΣΥΝΈΧΕΤΑΙ ΑΠ ΤΗΝ ΑΝΆΓΚΗ ΤΗς ΕΝΌΤΗΤΑς, μία τέτοια εξέλιξη( τουτέστιν η διακοπή του μνημοσύνου). Μήπως όμως εκ των πραγμάτων καθίσταται αναγκαία; Το ερώτημα είναι κρίσιμο κια θα πρέπει όλους μας να μας προβληματίσει!
Λ.Ν.

7 σχόλια:

π. Geras Imos είπε...

Κλείσαμε τους ιερούς κανόνες στο μπαούλο, την Παράδοση της Εκκλησίας στις Βιβλιοθήκες και ασχολούμαστε με προτεσταντικού τύπου ηθικά κηρύγματα και αγαπισμούς. Αφου κρατικοποιήσαμε την Εκκλησία (ΝΠΔΔ), την κάναμε ΜΚΟ για να καλύψουμε τις συνέπειες τις κρίσης και τους προδότες της πατρίδας μας. Το κράτος πρόνοιας χάθηκε και δημιουργήσαμε Εκκλησία Πρόνοιας. Πανηγυρίζουμε για της συμφωνίες με τα super markets για την παροχή δωρεάν τροφίμων αλλά αφήνουμε τον πιστό λαό πεινασμένο πνευματικά και σκανδαλισμένο από τις ενέργειες συναδέλφων μας. Μιλάμε όλη την ώρα για αγάπη χωρίς να αγαπούμε την Εκκλησία. Οι Φαναριώτες θεωρούν την Εκκλησία τσιφλίκι τους προς πραγματοποίηση ιδιοτελών κοσμικών σκοπών και όχι ως κιβωτό σωτηρίας. Και οι υπόλοιποι απλά κοιτούν...
Είναι δύσκολο να συνετιστούν οι σημερινοί 80+ μητροπολίτες, βοηθοί & τιτουλάριοι επίσκοποι της Εκκλησίας της Ελλάδος. Όταν ο Μητροπολίτης Πειραιώς προσπαθεί να φέρει τα συγκρητιστικά παραστρατήματα του Οικουμενικού Πατριαρχείου στη Σύνοδο, ούτε καν οι λεγόμενοι «παραδοσιακοί» δεν τον στηρίζουν. Μπορεί να του συμπαραστέκονται τηλεφωνικώς, να παρευρίσκονται στα Συνέδρια της Μητροπόλεως, αλλά η Εκκλησία λειτουργεί εν Συνόδω. Κι αν κάποιοι φοβούνται μην πικράνουν τον σεπτό Πατριάρχη μας, ίσως πρέπει να αρχίσουν να φοβούνται μην πικράνουν τον Κύριο με τη στάση τους και να σκέπτονται την απολογία που θα δώσουμε όλοι στην άλλη ζωή.

Ανώνυμος είπε...

Μακάρι να διακόψουν το μνημόσυνό του μπας και συνετισθεί!

Ανώνυμος είπε...

Ἀγαπητέ γιατρέ, κ. Νάνη, ἀκριβὴς καὶ ἡ διάγνωσή σας καὶ ἡ θεραπεία, ποὺ δὲν εἶναι οὔτε δική σας, οὔτε κάποιων ἄλλων, ἀλλὰ ἡ ροτεινόμενη ἀπὸ τὸν Χριστό, τὴν Γραφή, τοὺς Ἁγίους.
Μία μόνο παρατήρηση. Ἡ ἑνότητα τῆς Ἐκκλησίας δὲν ὑπάρχει στὴν ἐξωτερικὴ καὶ φαινομενικὴ ἑνότητα ὅσων λέγονται Χριστιανοί, ἀλλὰ στὴν ἑνότητα ὅσων ἀκολουθοῦν τὴν Ἀλήθεια, δηλ. τὸν Χριστὸ καὶ Θεό μας καὶ ὄχι, ὅσων ἀκολουθοῦν τὶς κακόδοξες ἰδέες τοῦ Περγάμου κ. Ζηζιούλα καὶ τοῦ Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου. Οἱ κακοδοξίες τους πλέον δὲν εἶναι μόνο θεωρητικὲς , ἀλλὰ καὶ πρακτικές, ἐπίμονες, συνεχεῖς ἐπὶ χρόνια καὶ ἐπιβαλλόμενες μὲ πεῖσμα, δόλο καὶ τὴ σύγχρονη μανία καὶ νεοταξικὴ βία, νεοταξικὲς μέθοδοι μὲ τὶς ὁποῖες συμβαδίζει ὁ Φαναριώτικος εσμός.
Ἄρα, τὴν ἑνότητα τὴν ἔχουν Ο Χ Ι ἁπλῶς ΔΙΑΤΑΡΑΞΕΙ, ἀλλὰ διαρρήξει οἱ παραπάνω μὲ τὶς αἱρετικές τους πράξεις, ἐμεῖς δέ, δὲν ἔχουμε κάνουμε παρὰ τὸ αὐτονόητο. Φεύγουμε ἀπ' αὐτούς, γιὰ θέλουμε να εἴμαστε ἑνωμένοι μὲ τὸ Χριστό.
Καθοδηγητικὸς καὶ ἀξιομίμητος ἐνταῦθα ὁ λόγος τοῦ ἁγίου Μάρκου τοῦ Εὐγενικού:
"Πέπεισμαι γὰρ ἀκριβῶς, ὅτι ὅσον ἀποδιΐσταμαι ἀπὸ τούτου (τοῦ λατινόφρονος Πατριάρχου) καὶ τῶν τοιούτων, ἐγγίζω τῷ Θεῷ καὶ πᾶσι τοῖς πιστοῖς, καὶ ἁγίοις πατράσι. Καὶ ὡσπερ τούτων χωρίζομαι, οὕτως ἑνοῦμαι τῇ ἀληθείᾳ καὶ τοῖς ἁγίοις πατράσι τῆς Ἐκκλησίας"!
Π.Σ.

Ανώνυμος είπε...

Τα σχυχνά ταξίδια του Ζηζιούλα στο εξωτερικό ποιος τα πληρώνει;

Αντιοικουμενιστής είπε...

Ολέθριος ο κατήφορος δια τον υπερογδονταετή τέως πρόεδρο της Ακαδημίας Αθηνών (επί εκσυγχρονιστή Σημίτη). Δια ποίον λόγον όμως ο εν λόγω ιερωμένος τιτλοφορείται ως μητροπολίτης; Ποίο το ποίμνιό του δια να είναι ο ποιμένας των; Είναι αλήθεια ότι αν ήτο απλούς πρεσβύτερος ή ακόμα χειρότερον απλούς λαϊκός οι εν τω Βατικανώ συνομιληταί του δε θα του έδιναν ουδεμιάν σημασίαν; Πως δύναται εις καθηγητής και δη υπέργηρος, με πολλαπλάς υποχρεώσεις οίαι προκύπτουν εκ του ακαδημαϊκού του έργου να δύναται να ασκεί και τα βεβαρυμμένα καθήκοντα ενός εκκλησιαστικού ποιμένος; Ούτοι οι "κύριοι" χρησιμοποιούν την Αγίαν ημών Ορθοδοξίαν δια την προσωπικήν των προβολήν και διά ιδίους ιδιοτελείς σκοπούς. Εν φοβούνται ούτοι οι "γίγαντες" με υάλινα πόδια: την λαϊκήν κατακραυγήν, το γιουχάισμα και την λαϊκήν αποδοκιμασίαν. Δια τούτο όταν αντιπροσωπείαν του πατριαρχείου βούλεται να επισκεφθεί μιά μητρόπολην εις τον Ελλαδικόν χώρον, οι επισκέπται συνοδεύονται εκ πολυαρίθμου αστυνομικής φρουράς και προσωπικούς φρουρούς (μπράβους) με πολιτικήν ενδυμασίαν. Ημείς, αντιθέτως, οφείλουμε ησύχως και με απόλυτον τάξιν να απομακρυνόμεθα εκ πάσης αιθούσης, ιερού ναού και οιουδήποτε χώρου και μόνον παρίστανται οικουμενισταί ή υποστηρικταί και οπαδοί των. Οφείλουμε να ενημερώνουμε κάθε έναν πιστόν δια το άκρως επικίνδυνον της παναιρέσεως του οικουμενισμού δια την Ορθοδοξίαν και την Φιλτάτην ημών Πατρίδαν. Οφείλουμε να παύσουμε τας θρησκευτικάς εκδρομάς εις τα πατριαρχεία και τας μητροπόλεις των οποίων οι ηγήτορες τάσσονται αμέσως ή εμμέσως με τον οικουμενισμόν και την νέαν τάξιν. Ούτε χρήματα εις την τουρκίαν ή εις άλλην εχθρικήν προς την Πατρίδαν ημών χώραν να μην αφήνουμε. Ούτε εις κροκοδειλοδακρύβρεχτους ερράνους να μην συμμετέχουμε. Οφείλουμε να πράξουμε ότι περνά εκ κάθε εκάστης χειρός ημών προκειμένου να παύσουμε τον ολισθηρόν κατήφορον εις τον οποίον οδηγούν την Αγίαν ημών Ορθόδοξον Εκκλησίαν τινές μισθωτοί ψευδοποιμένες μή φειδόμενοι του ποιμνίου των. Αγαπητέ και εξαίρετε αγωνιστά κε Λυκούργε. Δεν γνωρίζω εάν είμαι μουζίκος ή είς αδελφός έτι ταπεινοτέρας καταγωγής! Δεόμεθα εις τον Άγιον, Ύψιστον Τριαδικόν Θεόν, καίτοι ταπεινής ή μη καταγωγής, η γλώττα και η χειρ, ούτε ημών, ούτε ουδενός εκ των αδελφών ημών Ορθοδόξων, μη καταστή σπόγγος πάσης εκνόμου πράξεως, περιττώματος και αποπατήματος των πλανών του Βατικανού. Αδελφοί, γρηγορείτε και προσεύχεσθε...

Ανώνυμος είπε...

Παλαιότερα [το 1971] που κόψαμε το μνημόσυνο του πατριάρχου [Αθηναγόρα] είμεθα τρείς [επίσκοποι], ο μακαρίτης Αμβρόσιος [ο Ελευθερουπόλεως], ο Παύλος της Παραμυθίας που απέθανε [και ο ίδιος] και πράγματι έφερε αποτέλεσμα, γιατί είχαν σκοπό να φέρουν την πλήρη επικοινωνία με τους καθολικούς και να κοινωνήσουν εκ του αυτού ποτηρίου, αλλά δεν επέτρεψε ο Θεός…»
O Φλωρίνης Αυγουστίνος

Ανώνυμος είπε...

Αντιοικουμενιστή είσαι αντίθετος με τα γιουχαϊσματα προς τους οικουμενιστές;

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com