7 Μαΐ 2012

Ευχαριστήριος επιστολή Μητροπολίτου Ηλείας προς το Μητροπολίτη Ισπανίας για την άμεση ανταπόκρισή του στο θέμα της λεγόμενης "ευχής" του αγίου Αποστόλου Ιούδα του Θαδδαίου


Σεβασμιώτατε άγιε Ισπανίας,
Αγαπητέ εν Χριστώ Αδελφέ,
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ,
Η δε δύναμις, το φως και η χαρά της Αναστάσεως να σε πλημμυρίζουν πάντοτε.
Σεβασμιώτατε
Πλήρης πνευματικής χαράς έλαβα την πολυπόθητον υπ’ αριθμ.Πρωτ. 47/25-4-2012 επιστολή σου, με την οποίαν μου γνωρίζεις ότι αποδέχεσαι τας ορθάς απόψεις δια το θέμα της λεγομένης «ευχής» του Αγίου Αποστόλου Ιούδα του Θαδδαίου και ότι έδωκες εντολήν στον π.Βαρθολομαίον να μη την διαδίδη πλέον. Δια τούτο δια της παρούσης μου σου εκφράζω τις εγκάρδιες ευχαριστίες μου, αλλά και τα θερμά συγχαρητήριά μου.

Συνημμένως σου αποστέλλω και αντίγραφα αφ’ ενός μεν της σχετικής απαντητικής επιστολής του Θεοφιλεστάτου Επισκόπου Φαναρίου κ. Αγαθαγγέλου, Γενικού Διευθυντού της Αποστολικής Διακονίας, αφ' ἑτέρου δε ομοίας του Πανοσιολογιωτάτου Αρχιμ. Αστερίου Χατζηνικολάου, Προϊσταμένου της Αδελφότητος Θεολόγων Ο ΣΩΤΗΡ, δια να λάβης γνώσιν.
Επί τούτοις διατελώ,
+ Ο Μητροπολίτης Ηλείας ΓΕΡΜΑΝΟΣ

Δείτε και:-Επιστολή Μητροπολίτου Ηλείας προς το Μητροπολίτη Ισπανίας σχετικά με την προσευχή εις τον Άγιο Ιούδα τον Θαδδαίο 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com